Zákaznická segmentace
S naší pomocí rozdělte zákazníky do segmentů a panujte trhu! Identifikujeme skupiny s nejvyšší výnosností nebo růstovým potenciálem a následně na ně přesně zacílíme marketingové aktivity.
Jak pracujeme
Třídíme a seskupujeme zákazníky
Při segmentaci bereme v úvahu hned několik parametrů, které nám umožňují rozřadit jednotlivé části vaší cílové skupiny. Které to jsou?
RFM segmentace
Zákazníky dělíme z hlediska počtu nákupů (frequency), peněžní hodnoty (monetary) a doby od posledního nákupu (recency).
Demografická segmentace
Zákazníky dělíme dle věku, pohlaví, příjmu či vzdělání.
Behaviorální segmentace
Zákazníky dělíme na základě jejich chování vůči produktu, jako je míra používání, loajalita, připravenost ke koupi a podobně.
Psychografická segmentace
Zákazníky dělíme na základě jejich osobnosti, hodnot, postojů, zájmů a životního stylu.
Geografická segmentace
Zákazníky dělíme na základě jejich geografické polohy jako region, město nebo podnebí.