Jak pracujeme
Programmatic & RTB
Real-time bidding je proces, při kterém můžete nakupovat a prodávat reklamu prostřednictvím aukcí v reálném čase. To umožňuje vysoce cílené poskytování reklamy. I proto se RTB stalo důležitým pilířem pro brandové a akviziční kampaně a je nedílnou součástí většiny našich strategií.
V kampaních se zaměřujeme na vysokou vizibilitu reklam s dosažením dané frekvence na uživatele napříč zařízeními a kampaněmi. Díky vlastním bidovacím algoritmům a využitím automatických optimalizací dosahujeme lepší efektivity kampaní a tím i naší práce.
Kampaně spouštíme jak v DV360, které je součástí Google Marketing Platform, tak i v Adformu. Pomocí RTB spravujeme kampaně napříč obrazovými, video, TV, zvukovými či dalšími multimediálními kanály – a to vše z jedné platformy.
Téměř neomezené možnosti
RTB umožňuje cílení včetně třetích stran, širokou škálu interaktivních rich media formátů a personalizovaných reklam. A nesmíme zapomenout ani na DOOH (digitální venkovní reklamu).
Články