Jak meziročně zvýšit prodej o 97 procent a zároveň snížit cenu za akvizici o 67 procent? A to vše za půl roku? Správnou volbou je promyšlený brandbuilding! Pak nás nezastaví ani hranice kontinentu.
Performance max kampaně jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. Pro klienta Klimatex jsme vyzkoušeli, jak se dá PMAX optimalizovat pro získávání nových zákazníků. A výsledky jsou slibné.
Zdržuje vás častá aktualizace bannerů, které distribuujete mnoha prodejcům, e‑shopům nebo montážním partnerům? Pro našeho dlouholetého klienta VELUX jsme našli řešení, které práci se změnou bannerů zredukuje na několik kliků.
V dnešní době můžeme pro sbírání leadů vybírat z celkem rozsáhlého portfolia strategií, typů reklam či rozšíření. V tomto článku si však ukážeme, že i obyčejná nativní reklama v obsahové síti Sklik může být pro tento účel velmi efektivním, ne-li tím nejefektivnějším nástrojem.
Pro první ostré testování možností Search Ads 360 jsme dlouho hledali smysluplné a náročné zadání. Když jsme ho našli u našeho klienta Sportega a překonali první překážky, dostavily se skvělé výsledky. Ve vyhledávání na Googlu jsme kampaně zefektivnili o 21 procent.