Přejít k hlavnímu obsahu
  • Co děláme
    • 1.
      Tvoříme strategie
    • 2.
      Přivádíme návštěvnost
    • 3.
      Budujeme značky
    • 4.
      Analyzujeme data
    • 5.
      Zvyšujeme výkon webů
    • 6.
      Řešíme expanzi
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Školení
  • Kariéra
  • Blog
  • Kontakt
cs
sk en at de

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. PROFICIO bloguje
  3. Případové studie
PROFICIO_Showmax

Navýšení prodejů o 97% – za půl roku! Pomohl náš brandbuilding

Jak meziročně zvýšit prodej o 97 procent a zároveň snížit cenu za akvizici o 67 procent? A to vše za půl roku? Správnou volbou je promyšlený brandbuilding! Pak nás nezastaví ani hranice kontinentu. 

Hana Bártů • 19. 12. 2022 • Marketingová strategie, Případové studie
PMAX

Case study Klimatex: Jak s PMAX zacílit na nové zákazníky

Performance max kampaně jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. Pro klienta Klimatex jsme vyzkoušeli, jak se dá PMAX optimalizovat pro získávání nových zákazníků. A výsledky jsou slibné.

Martina Machalová, Andrej Grajciar • 25. 11. 2022 • PPC, Případové studie
Reklama díky adservingu

VELUX má zobrazení bannerů pod kontrolou díky adservingu

Zdržuje vás častá aktualizace bannerů, které distribuujete mnoha prodejcům, e‑shopům nebo montážním partnerům? Pro našeho dlouholetého klienta VELUX jsme našli řešení, které práci se změnou bannerů zredukuje na několik kliků.

Lucie Burianová • 17. 11. 2022 • Display reklama, Případové studie
Nativní reklama

Case study: Souboj kampaní ve sběru leadů vyhrála „obyčejná“ nativka

V dnešní době můžeme pro sbírání leadů vybírat z celkem rozsáhlého portfolia strategií, typů reklam či rozšíření. V tomto článku si však ukážeme, že i obyčejná nativní reklama v obsahové síti Sklik může být pro tento účel velmi efektivním, ne-li tím nejefektivnějším nástrojem.

Adam Horák • 27. 06. 2022 • Případové studie
Sportega

Case study: Vyhledávací kampaně pro Sportega jsme zefektivnili o 21 %

Pro první ostré testování možností Search Ads 360 jsme dlouho hledali smysluplné a náročné zadání. Když jsme ho našli u našeho klienta Sportega a překonali první překážky, dostavily se skvělé výsledky. Ve vyhledávání na Googlu jsme kampaně zefektivnili o 21 procent.

Michael Chamrath • 14. 02. 2022 • PPC, Případové studie

Kategorie

Kreativa (4)
Marketingová strategie (23)
UX a Webdesign (16)
Obsahový marketing (8)
Display reklama (35)
E-mail marketing (17)
Konference (43)
PPC (25)
Případové studie (26)
SEO (23)
Sociální sítě (37)
Srovnávače zboží (22)
Analytika (24)

Štítky

Facebook (15)
RTB (11)
Instagram (10)
YouTube (10)
Copywriting (10)
Google ads (9)
E-shop (7)
Copycamp (6)
Covid-19 (6)
Redesign webu (5)
Grafika (5)
Sklik (5)
Twitter (5)
Marketing festival (4)
Firemní profily (4)
  • « Předchozí
  • 1 (současná)
  • 2
  • 3
  • 4
  • » Následující
Novinky z firmy
Ze života týmu
Volná místa a kariérní tipy
Aktuality z oboru

  • Ochrana osobních údajů
copyright PROFICIO