Vloni k nám dorazila pořádná výzva – rozjezd nového podnikání našeho klienta. Na začátku to nevypadalo zvlášť růžově, ale jakmile jsme poskládali všechny dílky skládačky, vyklubala se skvělá spolupráce s dynamickým růstem.
Jak jsme díky Facebook Lead Ads kampaním a propracovanému e-mailingu výrazně snížili cenu za jednu z nejdůležitějších konverzí pro našeho klienta?
Strossle je možná pro mnohé nový pojem. Co to vůbec je a proč by vás měl zajímat? A obstojí proti tuzemskému Skliku? To vše si popíšeme v této case study.
Některé obory mohou být někdy pro SEO specialistu zdánlivě složité, třeba projekt v oblasti práva. Podívejte se, jak jsme našeho klienta doslova zavalili poptávkami.
Přečtěte si, jak jsme u našeho dlouhodobého klienta postupovali při expanzi na Slovensko a díky čemu se nám podařilo zvednout Brand Awareness o 94 %.