Máte webovou stránku nebo e‑shop a trápí vás jeho nízká návštěvnost? Existuje několik základních postupů, jak ji navýšit. A není to nic složitého, ani drahého. Zkuste na svém webu aplikovat těchto 5 obsahových triků a zvyšte počet uživatelů bezplatnou cestou. Jste připraveni na nové návštěvníky?
V loňském roce jsme publikovali 56 článků. Některé z nich v Google Analytics vykreslily opravdu hezké křivky a bodovaly i na sociálních sítích. Které to byly?
Dejte zákazníkům vědět, že jste se nikam neztratili a fungujete i v době karantény. Včasná a dobře cílená komunikace je klíčem k úspěchu.
Už jste se s nimi možná potkali, nebo jste o nich alespoň slyšeli. Řeč je o archetypech, které výrazně ovlivňují to, co vidíte kolem sebe. Na plakátech, billboardech, sociálních sítích a všude tam, kde na vás útočí nějaké brandové sdělení. V lepším případě. K čemu slouží, jak se s nimi pracuje a jak vypadají?
Každý copywriter tajně touží dobýt obsahový Hollywood. Proč je obsah jako film a co to znamená pro nás v PROFICIU? Brno je vlastně taková Vesničko má středisková. I tak šlape Praze na paty a Kšeft se tu dá dělat taky. Nuda v Brně rozhodně nehrozí.