Ne nadarmo se říká, že obsah je král. Jak ale vytvořit článek na blog, který čtenáři přečtou jedním dechem? Poradíme vám, jak vykouzlit poutavý titulek, na co se v článku zaměřit, nebo jak vyladit formátování textu. Máme pro vás 10 tipů.
Máte webovou stránku nebo e‑shop a trápí vás jeho nízká návštěvnost? Existuje několik základních postupů, jak ji navýšit. A není to nic složitého, ani drahého. Zkuste na svém webu aplikovat těchto 5 obsahových triků a zvyšte počet uživatelů bezplatnou cestou. Jste připraveni na nové návštěvníky?
V loňském roce jsme publikovali 56 článků. Některé z nich v Google Analytics vykreslily opravdu hezké křivky a bodovaly i na sociálních sítích. Které to byly?
Dejte zákazníkům vědět, že jste se nikam neztratili a fungujete i v době karantény. Včasná a dobře cílená komunikace je klíčem k úspěchu.
Už jste se s nimi možná potkali, nebo jste o nich alespoň slyšeli. Řeč je o archetypech, které výrazně ovlivňují to, co vidíte kolem sebe. Na plakátech, billboardech, sociálních sítích a všude tam, kde na vás útočí nějaké brandové sdělení. V lepším případě. K čemu slouží, jak se s nimi pracuje a jak vypadají?