Přejít k hlavnímu obsahu
  • Co děláme
    • 1.
      Tvoříme strategie
    • 2.
      Přivádíme návštěvnost
    • 3.
      Budujeme značky
    • 4.
      Analyzujeme data
    • 5.
      Zvyšujeme výkon webů
    • 6.
      Řešíme expanzi
  • Kdo jsme
  • Reference
  • Školení
  • Kariéra
  • Blog
  • Kontakt
cs
sk en at de

Drobečková navigace

  1. Domů
  2. PROFICIO bloguje
  3. Obsahový marketing
Jak napsat článek

10 tipů, jak správně napsat blogový článek

Ne nadarmo se říká, že obsah je král. Jak ale vytvořit článek na blog, který čtenáři přečtou jedním dechem? Poradíme vám, jak vykouzlit poutavý titulek, na co se v článku zaměřit, nebo jak vyladit formátování textu. Máme pro vás 10 tipů.

Pavlína Ondráková • 10. 11. 2022 • Obsahový marketing

5 obsahových tipů, jak zvýšit návštěvnost webu

Máte webovou stránku nebo e‑shop a trápí vás jeho nízká návštěvnost? Existuje několik základních postupů, jak ji navýšit. A není to nic složitého, ani drahého. Zkuste na svém webu aplikovat těchto 5 obsahových triků a zvyšte počet uživatelů bezplatnou cestou. Jste připraveni na nové návštěvníky?

Lukáš Horáček • 21. 02. 2022 • Obsahový marketing
top 10 článků roku 2020

10 nejčtenějších článků roku 2020

V loňském roce jsme publikovali 56 článků. Některé z nich v Google Analytics vykreslily opravdu hezké křivky a bodovaly i na sociálních sítích. Které to byly?

Tereza Paďourová, Markéta Chrástková • 27. 01. 2021 • Obsahový marketing

Jak zákazníky informovat o opatřeních v době koronavirové

Dejte zákazníkům vědět, že jste se nikam neztratili a fungujete i v době karantény. Včasná a dobře cílená komunikace je klíčem k úspěchu.

Markéta Chrástková • 27. 03. 2020 • Obsahový marketing
Archetypy v marketingu: Budete neviňátkem, nebo hrdinou?

Archetypy v marketingu: Budete neviňátkem, nebo hrdinou?

Už jste se s nimi možná potkali, nebo jste o nich alespoň slyšeli. Řeč je o archetypech, které výrazně ovlivňují to, co vidíte kolem sebe. Na plakátech, billboardech, sociálních sítích a všude tam, kde na vás útočí nějaké brandové sdělení. V lepším případě. K čemu slouží, jak se s nimi pracuje a jak vypadají?

Markéta Chrástková • 05. 07. 2019 • Obsahový marketing

Kategorie

Kreativa (4)
Marketingová strategie (23)
UX a Webdesign (16)
Obsahový marketing (8)
Display reklama (35)
E-mail marketing (17)
Konference (43)
PPC (25)
Případové studie (26)
SEO (23)
Sociální sítě (37)
Srovnávače zboží (22)
Analytika (24)

Štítky

Facebook (15)
RTB (11)
Instagram (10)
YouTube (10)
Copywriting (10)
Google ads (9)
E-shop (7)
Copycamp (6)
Covid-19 (6)
Redesign webu (5)
Grafika (5)
Sklik (5)
Twitter (5)
Marketing festival (4)
Firemní profily (4)
  • « Předchozí
  • 1 (současná)
  • 2
  • » Následující
Novinky z firmy
Ze života týmu
Volná místa a kariérní tipy
Aktuality z oboru

  • Ochrana osobních údajů
copyright PROFICIO