Přesné cílení, prémiové formáty i weby, na které se s klasickými PPC kampaněmi nedostanete. To všechno se schovává za třemi písmeny – RTB.
Připravili jsme pro vás návod na výběr nejvhodnějších bannerů pro RTB. Pokud Adform nebo DV360 ještě neznáte, je článek vhodný i pro vás. Dozvíte se v něm to hlavní.
Asi nikdo nechce nakupovat bannery, ke kterým uživatel ani nedoscrolluje, ale přesto jsou tyto imprese započítané do celkového zobrazení v kampaních. Poradíme vám, jak si vizibilitu pohlídat.
Zajímá vás RTB? Pak se potkáte s několika DSP platformami pro nákup programatické reklamy v RTB ekosystému. My jsme pro vás připravili porovnání dvou nejznámějších – DV360 a Adform.
Vstoupíte na nový trh, tržby jsou nízké, tak investujete do performance. A ono nic. Co s tím, když se navíc rozjíždí pandemie covid-19? To prozradíme v case study, kterou jsme prezentovali i na Google Agency Summitu.