Vstoupíte na nový trh, tržby jsou nízké, tak investujete do performance. A ono nic. Co s tím, když se navíc rozjíždí pandemie covid-19? To prozradíme v case study, kterou jsme prezentovali i na Google Agency Summitu.
Strossle je možná pro mnohé nový pojem. Co to vůbec je a proč by vás měl zajímat? A obstojí proti tuzemskému Skliku? To vše si popíšeme v této case study.
Už nějakou dobu máme možnost vyhodnocovat videokampaně pomocí Brand Liftu 2.0. Na začátku nám Google umožňoval výběr mezi Brand Liftem 1.0 a 2.0. Nyní už však máme možnost spustit pouze novou verzi. Jak ji hodnotíme?
V Adform kampaních jsme otestovali novinku, kterou nabízí R2B2. Mobilní vinětu jsme porovnávali s Interscrollerem. Jaké byly výsledky?
Pro všechny, kdo připravují a plánují display reklamu, jsme připravili přehledný výčet toho, v jakých případech je vhodné ji využívat a na co si při přípravě reklam dávat pozor.