Chcete se přidat k úspěšným firmám, které vsadily na data-driven řízení? Připojte se k našemu webináři na téma Jak v krizi předběhnout konkurenci? Začněte efektivně pracovat s daty!
Server-side varianta Google Tag Manageru vyšla na světlo jako novinka v roce 2021. Tato nová varianta pomůže zrychlit načítání webu, zvýšit soukromí uživatelů a zpřesnit měření dat. Mrkněte, jak GTM funguje a v čem se nová verze liší od předchozí.
V posledním roce se metrika Share of Search skloňuje čím dál častěji. A není se čemu divit. Jedná se o jeden z přesnějších ukazatelů pro vyhodnocení tržního podílu vašeho brandu ve srovnání s konkurencí. Dokáže nahradit již tradiční Share of Voice? A na co si dát pozor při získávání a vyhodnocování dat?
S rostoucím trhem mobilních aplikací se Google rozhodl, že jejich analytiku propojí s tou u webových stránek. Z toho důvodu v polovině roku 2019 vytvořila beta verzi App + Web, která obě platformy propojuje.
V rámci dalšího PROFICIO webináře jsme se zaměřili na téma Business Intelligence a jeho využití pro strategické řízení byznysu a marketingu v oblasti e‑commerce.