O službě
UX & CRO
Aby zákazníci nakoupili, musí se v obchodě snadno orientovat. Potřebují hned najít, co shání, a co nejrychleji se dostat k pokladně. Na webu nebo e-shopu to funguje stejně.
UX. User Experience. Nebo taky uživatelská zkušenost. Vyjadřuje, jak jsou návštěvníci spokojeni s webem nebo aplikací. Zda dokážou snadno nalézt informaci, kvůli které přišli. Funkční UX v praxi znamená, že uživatel dokončí zákaznickou trasu a web bude mít dobrý konverzní poměr.
Tím se dostáváme k CRO (Conversion Rate Optimization) – optimalizaci konverzního poměru. Jedná se o soubor kroků, které vedou k lepšímu výkonu webu: vyšším prodejům, návštěvnosti nebo novým klientům. Záleží na tom, jaké jste si stanovili cíle.
Na UX a CRO se specializuje naše partnerská firma PORTA.
Nestačí, aby web dobře vypadal. Musí hlavně vydělávat. Měli byste proto řešit jak UX, tedy kvalitu uživatelského prožitku, tak i CRO – optimalizaci konverzního poměru.
Postup
Jdeme osvědčenou cestou
Analyzujeme a zkoumáme
Doporučení nestřílíme od boku, vždy vycházíme z relevantních dat. Postaráme se o sběr informací, jejich vyhodnocení a návrh východisek.
Skicujeme, kreslíme, tvoříme
Od prvních wireframů až po funkční prototypy.
Testujeme
Na skutečných uživatelích vyzkoušíme nejen navržené prototypy, ale pro kontrolu jim představíme i existující řešení. Ověřujeme jejich funkčnost v praxi a hledáme případné možnosti vylepšení.
Revidujeme a navrhujeme zlepšení
Máte na webu nízký konverzní poměr? Přišel čas na audit! Poradíme vám také s analytikou a SEO.
Články