Formáty inzerce na YouTube

Proč bychom měli chtít inzerovat na YouTube? Není to jenom internetový server pro sdílení videí, ale zároveň také druhý největší vyhledávač na světě. MEDIAN uvádí, že v České republice díky němu dokážeme zasáhnout až 67 % obyvatel ve věkovém rozpětí 15–69 let.

Celý příspěvek

5 tipů na zvýšení efektivity kampaní na Facebooku

Hledáte konkrétní tipy, jak posunout propagaci na Facebooku na vyšší level? Zajímá vás, jaké nové funkce vám ušetří peníze, které možná zbytečně platíte za využívání externích nástrojů pro úpravu kreativy? Máme pro vás několik tipů.

Celý příspěvek

Instagram se stále zdokonaluje. Jakým směrem se ubírá?

Facebook si uvědomuje svoji klesající popularitu, a tak čím dál víc prosazuje Instagram. Počet jeho uživatelů strmě stoupá, a proto jsou na místě i vylepšení zpříjemňující jeho každodenní používání. Jaké novinky se na této sociální síti objevily za poslední dobu?

Celý příspěvek

Postřehy z Forum Media 2018

Letos jsme měli možnost zúčastnit se Forum Media – konference byznysové komunikace zaměřené na média. Line up řečníků vrcholových marketingových a mediálních manažerů nás zaujal, a tak vám přinášíme shrnutí několika zajímavě podaných témat očima našeho kolegy Dominika.

Celý příspěvek

Jak jsme přednášeli o Search Term automatizaci

Na nedávném PPC Restartu, který zaznamenal rekordní účast, se náš Lukáš rozpovídal o tom, jak se mu podařilo usnadnit PPC specialistům rutinní a časově náročnou práci. Vytvořil nástroj, přesněji řečeno soubor skriptů, který spolupracuje s Google Sheets a plní předem definované kroky. Jaké to jsou a proč se do toho vůbec pustil?

Celý příspěvek

Adobe MAX 2018: Inspirace a nástroje, na které všichni čekali

Představení novinek na každoroční konferenci Adobe MAX uvedl Shantanu Narayen, CEO společnosti Adobe. Více než 20tisícovému publiku nastínil, o jakých změnách a vylepšeních Creative Cloudu bude řeč. Celou akci pak zahájil jasným poselstvím: Design has never been more important and we’re living a golden age of creativity.” Na co se tedy uživatelé Adobe mohou těšit?

Celý příspěvek

Obsahové žně na CopyCampu 2018

Po devíti měsících, a taky v devátém měsíci září, jsme zavítali na již devátý CopyCamp. Na akci pro všechny milovníky obsahu jsme prostě nemohli chybět. A nebyli bychom to my, kdybychom pro vás nesepsali informace z těch nejzajímavějších přednášek letošní sklizně.

Celý příspěvek

PR Summit 2018, který byl trochu víc o HR

Doba se mění a s ní i vztah mezi HR a Public Relations. Pokud jsme si měli z letošního 9. ročníku PR Summitu něco odnést, tak je to právě tato věta. Digitální agentury se stávají cenným pomocníkem nejrůznějších firem, které potřebují získat kandidáty. HR specialisté zase mají potřebné know-how pro práci s lidmi. Jak to jde celé dohromady?

Celý příspěvek