Otestovali jsme Bumper 2.0 a poradíme vám, jak na něj

Slyšeli jste už o Bumper Ads? Google tento typ reklamy nedávno aktualizoval a novou verzi reklamy jsme se rozhodli otestovat. Zajímalo nás, zda budou výsledky odlišné a skutečně dostaneme za méně peněz více zhlédnutí. Pokud vás zajímá, jak naše testování dopadlo a kterou verzi Bumper Ads doporučujeme, čtěte dál. Celý příspěvek

Červencový newsletter: Objevte nový rozměr cílení na Facebooku

V červencovém newsletteru představíme rozšířené možnosti cílení na Facebooku a nutnost co nejdříve přejít na nový XML feed Zboží.cz. Chybět nebude ani zmínka o Dark Postech na Facebooku, redesignu webu z pohledu SEO a ještě jednou se ohlédneme za CopyCampem. Celý příspěvek

Co by si měl z CopyCampu odnést každý, kdo na něm nebyl

V článku z loňského CopyCampu jsem tak nějak slíbil, že se zúčastním i toho letošního. A já sliby tak nějak plním. Proto jsem sepsal všechno, co mi běželo hlavou na letošním ročníku konference, která se rychle a jistě stala mou srdeční záležitostí. Celý příspěvek

Červnový newsletter: Jak aktuální změny ovlivní trendy v online marketingu?

V červnovém newsletteru se podíváme na hlavní události ve světě online marketingu. Alza.cz končí na Heurece, Google rozšiřuje počet znaků v textových reklamách, Facebook rozšiřuje možnosti live videí a na Instagramu vzniknou firemní profily. Celý příspěvek

Bitva na české e-commerce scéně? Heureka.cz se spojí s Rockaway

Českou e-commerce scénou hýbe spojení srovnávače Heureka s investiční skupinou Rockaway Capital. Fúze probíhá již několik měsíců, až teď však přináší zajímavý posun. Ten začal schválením od ÚOHS (se závazky), které vyústilo v odchod e-shopu Alza.cz z Heureky a spuštění kampaně Bezheureky.cz. Celý příspěvek

Květnový newsletter: Pište texty, které lépe prodávají

V květnovém newsletteru se snažíme, abyste psali lepší texty. Dozvíte se, jaké jsou rozdíly mezi měřením konverzí Facebooku a Google Analytics, jestli se na Facebooku vyplatí prodávat, nebo jen budovat komunitu fanoušků. A nevynecháme ani report z konference AdWorld Experience. Přečtěte si newsletter na našem blogu. Celý příspěvek

Co nového jsme si přivezli z Itálie – AdWorld Experience

Letos se v Bologni opět konala jedna z nejprestižnějších PPC konferencí v Evropě, které jsme se zúčastnili i minulý rok. Vloni se Jirka zaměřil převážně na téma e-commerce či shopping kampaní. Já jako milovník skriptů a informatiky jsem se letos těšil převážně na automatizaci, o které se naštěstí mluvilo dost. Celý příspěvek

1. stránka z celkem 612345...Poslední »