Event Setup Tool: Práce s Facebook Pixelem je zase o krok snazší

Facebook se snaží neustále usnadňovat možnosti nastavení propagace pro inzerenty. Už i do českých končin dorazila novinka z oblasti nastavení a měření událostí pomocí Facebook Pixelu. A vypadá to moc dobře!

Celý příspěvek

10 věcí, které pomohou zlepšit konverzní poměr na mobilu

Více než 60 % lidí na světě používá k procházení webových stránek mobilní telefon. A u našich klientů sledujeme, že procento těchto uživatelů stále stoupá. Je jasné, že bez responzivní verze webu či e-shopu se neobejdete. Pojďte s námi zjistit, jestli je váš web dostatečně připravený na mobilní uživatele. 

Celý příspěvek

Report ze SEO Restartu 2019

SEO Restart patří mezi tradiční marketingové akce, na kterých prostě nemůžeme chybět. Letošní ročník byl nabitý informacemi pro začínající markeťáky i ostřílené SEO specialisty. V Divadle pod Palmovkou vystoupila řada českých i zahraničních řečníků, kteří mluvili o práci s daty, prezentovali případové studie nebo nám kladli na srdce to, jak je důležité nezapomínat na úplné základy. Každý si určitě našel informace, které mu přinesly něco nového. A vy se je můžete dozvědět právě teď.

Celý příspěvek

Archetypy v marketingu: Budete neviňátkem, nebo hrdinou?

Už jste se s nimi možná potkali, nebo jste o nich alespoň slyšeli. Řeč je o archetypech, které výrazně ovlivňují to, co vidíte kolem sebe. Na plakátech, billboardech, sociálních sítích a všude tam, kde na vás útočí nějaké brandové sdělení. V lepším případě. K čemu slouží, jak se s nimi pracuje a jak vypadají?

Celý příspěvek

Zápisník z By Design Conference 2019

Další ročník konference By Design proběhl už tradičně v Bratislavě. Ani my jsme na něm jako správní kreativci nechtěli chybět, a tak jsme druhou červnovou sobotu vyrazili načerpávat inspiraci od řečníků z celého světa. Připomeňte si s námi ty nejzajímavější přednášky z celého dne.

Celý příspěvek

Jak jsme redesignem webu zaplnili zubní ordinaci za 21 dní

Jednoduše. Měli jsme klienta, který nám důvěřoval. Od analýzy klíčových slov jsme se dostali až k vypnutí kampaní ve vyhledávání. Proč? Všechno do sebe krásně zapadlo a ordinace se zaplnila rychleji, než byste řekli pryskyřičná zubní protéza. Jak už to ale bývá, za každým skvělým výsledkem stojí spousta práce. Přečtěte si, jak jsme se z nuly dostali až ke 188 kontaktům z vyplněného formuláře.  

Celý příspěvek

Modré tlačítko vs. Správce reklam aneb Jak na kvalitní promování na Facebooku

Pokud jste správcem nějaké facebookové stránky, určitě jste zaregistrovali „modré tlačítko“ u příspěvků na zdi. Promovat příspěvek. Boost post. Většinou ještě s komentářem typu „Získejte dosah až 9 400 uživatelů za 400,- Kč.“ Vypadá to jednoduše, že? Ale bude to opravdu fungovat?

Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Jste připravení na 3D obrázky a změny na GLAMI?

Chtěli byste reklamu, kterou zákazník nepřehlédne? Pak je displayová kampaň to pravé. Ukážeme vám, jak se vyznat v množství formátů a specifik. Ani na Facebooku nemůžete zůstat pozadu. V posledních dnech spustil Creator Studio, změnil vzhled a rozšířil možnosti použití 3D obrázků. U této sítě ještě chvíli zůstaneme a podíváme se i na cílení inzerce a vyhodnocování sentimentu. A to pořád není všechno, co v newsletteru najdete. Čekají nás také změny na GLAMI a mrkneme, co dokáže vyladěné SEO a kvalitní PR.

Celý příspěvek

GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?   

Celý příspěvek

Možnosti cílení na Facebooku všichni známe. Nebo ne?

Jak asi dobře víte, Facebook nám díky obrovskému množství dat, které mu přímo poskytujeme nebo které získává z naší každodenní aktivity, nabízí velmi zajímavé možnosti cílení reklam. Společně si projdeme některé z nich.

Celý příspěvek