Jak na uživatelské testování

Uživatelské testování je jedna z našich nejčastěji používaných metod pro analýzu chování. Ať už máte prezentační stránky nebo e-shop, určitě jste slyšeli, že byste ho měli testovat na svých uživatelích, ale jak na to? Provedeme vás procesem uživatelského testování, abyste si ho mohli alespoň v omezené míře udělat sami. Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Novinky a inspirace na léto jsou tady. Mrkněte na redesign webu a možnosti Instagramu.

Léto je tady a s ním i návod na pohodový redesign stránek z našeho pera. Podíváme se blíže na Instagram, o kterém se mluví pořád víc a který spravujeme pro čím dál více klientů. Proč ho mít, jak plánovat obsah, co je klíčem k úspěšným fotografiím nebo jak komunikovat s fanoušky? Vše se dozvíte níže. Celý příspěvek

Postřehy ze SEO jako Brno: Technické SEO

Po skončení Nekonference 2018 a 2 hodinách pauzy doplnil den nabitý marketingovými informacemi Filip Podstavec svou přednáškou. V rámci série setkání organizačně pojmenované „SEO jako Brno“ se tentokrát probírala technická stránka věci webů, její vliv na SEO, a jak obrátit kormidlo ve svůj prospěch.

Celý příspěvek

Když jsou webovky udělané od boku

Touha po ušetření času, úspoře nákladů nebo přílišná důvěra v designéra. Pokud při vytváření webu trpíte podobnými představami, nemusí se vám to v konečném důsledku vyplatit. Jak se vyhnout nákladnému redesignu webu hned od začátku? Přečtěte si naše rady a zkušenosti. Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Jaké pupeny vykvetly tento měsíc na marketingovém poli?

Je tu PROFICIO měsíčník a v tom květnovém vám poradíme s přechodem na nový web. Rozebereme Firmy.cz. Zjistíte, co nového chystá Facebook nebo jak kliknutím zálohujete Instagram. Nenechte si ujít i velký srovnávací test e-shopových systémů, jejich affiliate kampaně či případovku pro Nutella.
Celý příspěvek

1. stránka z celkem 12123...10...Poslední »