Zákaznické analýzy
Databáze zákazníků je společně s přehledem jejich objednávek zdrojem cenných informací o nákupním chování. Pomůžeme vám tato data rozklíčovat, vybudovat si s uživateli pevný vztah a ukážeme, jak vše využít pro vylepšení akvizičních a retenčních aktivit.
Služby
S čím vám pomůžeme
Analýza opakovaných nákupů
Nechcete se hned pouštět do velkých akcí? Dobrým začátkem může být jednoduchý přehled o tom, jak si vedete z hlediska retence. Je to rychlá analýza, která odhalí, jak často se zákazníci vrací zpátky na váš e-shop.
RFM analýza
Zákazníky ohodnotíme podle 3 kritérií – retence, frekvence nákupů a monetární hodnoty objednávek. Na základě toho je rozdělíme do několika segmentů (VIP zákazníci, šetřílkové, velcí spendeři a podobně). Díky tomu můžete připravit personalizovanou komunikaci pro jednotlivé skupiny.
Dlouhodobá hodnota zákazníka CLV
Udržet si současného zákazníka je mnohem levnější než získat nového. Kde přesně je ale ta hranice? Jakou hodnotu má váš průměrný zákazník a kolik pravděpodobně udělá objednávek v příštím období? Na to vám odpovíme.
Reporting a napojení do retenčních nástrojů
Po úvodních analýzách a revizi nastavení retenčních nástrojů (e-mailing, remarketing) vám pomůžeme data z našich algoritmů napojit do inzertních platforem, které používáte. Poté sledujeme, jak se navržené změny projevily. Data můžeme vizualizovat v Data Studiu nebo napojit realtime do vašeho firemního Power BI.
Vyhodnocení leadů
Nemáte e-shop a řešíte problém, že k uzavření obchodu/přechodu do placené verze aplikace dochází s dlouhým zpožděním nebo mimo web? Pomůžeme vám nastavit sales funnel measurement a dohledat původní zdroj návštěvy ke každému leadu.