E-commerce analýzy
Ověříme, které objednávky vydělají vaší firmě více a které méně. Zoptimalizujeme výkon produktů, webových stránek a klíčových KPI.
Naše služby
S čím vám pomůžeme
E-commerce analytika z pohledu webu
Pomocí enhanced ecommerce modulu v Google Analytics vám pomůžeme odpovědět na otázky výkonu e-shopu v souvislosti s webem. Se získanými daty pokročíme v úvahách nad tím, které produkty se prodávají méně a proč.
Analýza výkonu kategorií a značek
Projdeme prodeje vašeho sortimentu a identifikujeme skupiny produktů, kterým se i přes investice do marketingu příliš nedaří. Vypíchneme produkty, které můžete prodávat víc, pokud jim věnujete pozornost.
Výpočet marže na úrovni produktu
Propojíme náklady na inzerci s vašimi náklady na produkt. Započteme i logistiku a vypočítáme marži, která se více podobá realitě. Víme, že realita výpočtu nákladů na úrovni položky může být komplikovaná. Společně ale najdeme kompromis.
Optimalizace kampaní podle marže
Máte-li pečlivě vypočtenou marži na úrovni produktu, je ideální čas vydat se na cestu optimalizování kampaní podle marže a ne podle tržeb. Pomůžeme vám vše nastavit tak, abyste více prodávali produkty, které opravdu vydělávají a méně ty, na kterých ztrácíte.
Forecast tržeb a prodejů
Na základě historický prodejů a dlouhodobých trendů vygenerujeme predikci prodejů jednotlivých kategorií sortimentu. Díky tomu budete skvěle připraveni na nadcházející sezónu a zároveň budete mít tvrdými čísly podložené plánování růstu na příští období.
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst v datech, pracovat a odkrývat nové poznatky a získat strategická doporučení.
Další služby