Analytika – Výkon webových a mobilních aplikací


Lepší data znamenají lepší rozhodnutí. Šetřete peníze a zvyšujte výkon

90 % implementací Google Analytics, které se nám dostanou pod ruce, není provedeno správně. Kvůli tomu  máte chybný obraz o chování zákazníků na vašem webu nebo o výkonech marketingových kanálů. Proto je stav analytiky první věc, kterou prověříme a nastavíme.

Jakmile si budeme jisti, že vše měří správně a sbíráme veškerá potřebná data, můžeme se vrhnout na vyhodnocení kampaní, webu nebo produktů.

S čím vám pomůžeme

Audit nastavení Google Analytics a Google Tag Manager

Provedeme komplexní kontrolu, abychom se ujistili, že sbíráte nejpřesnější možná data pro přehledy o důležitých metrikách. Sepíšeme konkrétní doporučení a dozvíte se, kde vám unikají příležitosti.

Definice a nastavení cílů

Po seznámení s vaším byznysem a webem navrhneme a nastavíme cíle, podle kterých budeme vyhodnocovat výkon webu a marketingové aktivity. Kromě objednávek nebo leadů (B2B) se zaměříme i na mikrocíle, které doplní pohled chování návštěvníků webu a umožní podrobnější marketingovou segmentaci.

Pokročilá nastavení Google Analytics

Očištění dat od spamu, seskupení kanálů pro lepší přehled nad kampaněmi, seskupení obsahu webu do logických celků nebo data-driven atribuce posunou všechny analýzy na vyšší úroveň.

A/B testování

Nejste si jistí, která ze vstupních stránek funguje lépe? Nastavit A/B test nemusí být jednoduché. Pomůžeme vám test nadefinovat a následně uskutečnit například v Google Optimize.

Mobilní aplikace

Vyvíjíte mobilní aplikaci? Stejně jako u webu vám pomůžeme nastavit cíle nebo sledování pádů aplikace pomocí nástrojů ze sady Firebase a propojit data s webem v novém Google Analytics App + Web.

Přehledný a srozumitelný reporting

Pro reportování kampaní máme vlastní systém. Díky tomu se dokážeme přizpůsobit vašim potřebám. Jsme schopni připravit report v Google Data Studiu nebo data napojit do korporátního reportingu třeba v Power BI a integrovat s interními daty z účetního systému.

Konzultace a školení

Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst vaše v datecha, pracovat s odkrývat novýmié poznatky a získat strategická doporučení.

  1. Školení základů webové analytiky (Google Analytics)
  2. Školení Google Data Studio
  3. Školení pokročilé webové analytiky (Google Analytics + Google Tag Manager)
  4. Školení Google Cloud a BigQuery

O váš marketing se postaráme komplexně

WEBDESIGN & UX

Tvoříme a posouváme výkonnost webů tak, aby plnily stanovené cíle a přinášely zisk.

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích