Analytika webu a mobilních aplikací
Máte nesprávně nastavené měřicí nástroje? Pak ve skutečnosti nemáte tušení o chování zákazníků na vašem webu nebo o výkonech marketingových kanálů. Pomůžeme vám to napravit.
Jakmile si budeme jistí, že vše měří správně a sbíráme veškerá potřebná data, můžeme se vrhnout na vyhodnocení kampaní, webu nebo produktů.
S čím vám pomůžeme
Audit nastavení Google Analytics a Google Tag Manager
Provedeme komplexní kontrolu, abychom se ujistili, že sbíráte nejpřesnější možná data pro přehledy o důležitých metrikách. Sepíšeme konkrétní doporučení a dozvíte se, kde vám unikají příležitosti.
Definice a nastavení cílů
Po seznámení s vaším businessem a webem navrhneme a nastavíme cíle, podle kterých budeme vyhodnocovat výkon webu a marketingové aktivity. Kromě objednávek nebo leadů (B2B) se zaměříme i na mikrocíle. Doplníme pohled na chování návštěvníků webu a získáme podrobnější marketingovou segmentaci.
Pokročilá nastavení Google Analytics
Očištění dat od spamu, seskupení kanálů pro lepší přehled nad kampaněmi, seskupení obsahu webu do logických celků nebo data-driven atribuce. To vše posune analýzy na vyšší úroveň.
A/B testování
Nejste si jistí, která ze vstupních stránek funguje lépe? Nastavit A/B test nemusí být jednoduché. Pomůžeme vám test nadefinovat a následně uskutečnit například v Google Optimize.
Mobilní aplikace
Vyvíjíte mobilní aplikaci? Stejně jako u webu vám pomůžeme nastavit cíle nebo sledování pádů aplikace pomocí nástrojů ze sady Firebase a propojit data s webem v novém Google Analytics App + Web.
Přehledný a srozumitelný reporting
Pro reportování kampaní máme vlastní systém. Díky tomu se dokážeme přizpůsobit vašim potřebám. Připravíme report v Google Data Studiu nebo data napojíme do korporátního reportingu třeba v Power BI a integrujeme je s interními daty z účetního systému.
Co dalšího pro vás rádi připravíme
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst v datech, pracovat a odkrývat nové poznatky a získat strategická doporučení.