E-commerce analýzy
Ověříme, které objednávky vydělají vaší firmě více a které méně. Zoptimalizujeme výkon produktů, webových stránek a klíčových KPI.
S čím vám pomůžeme
Ecommerce analytika z pohledu webu
Pomocí enhanced ecommerce modulu v Google Analytics vám pomůžeme odpovědět na otázky výkonu e-shopu v souvislosti s webem. Se získanými daty pokročíme v úvahách nad tím, které produkty se prodávají méně a proč.
Analýza výkonu kategorií a značek
Projdeme prodeje vašeho sortimentu a identifikujeme skupiny produktů, kterým se i přes investice do marketingu příliš nedaří. Vypíchneme produkty, které můžete prodávat víc. Stačí jim věnovat pozornost.
Výpočet marže na úrovni produktu
Propojíme náklady na inzerci s vašimi náklady na produkt. Započteme i logistiku a vypočítáme marži, která se více podobá realitě. Víme, že realita výpočtu nákladů na úrovni položky může být komplikovaná. Společně ale najdeme kompromis.
Optimalizace kampaní podle marže
Máte-li pečlivě vypočtenou marži na úrovni produktu, je ideální čas vydat se na cestu optimalizování kampaní podle marže a ne podle tržeb. Pomůžeme vám vše nastavit tak, abyste více prodávali produkty, které opravdu vydělávají, a méně ty, na kterých ztrácíte.
Forecast tržeb a prodejů
Na základě historických prodejů a dlouhodobých trendů vygenerujeme predikci prodejů jednotlivých kategorií sortimentu. Díky tomu budete skvěle připravení na nadcházející sezónu. Zároveň budete mít tvrdými čísly podložené plánování růstu na příští období.
Co dalšího pro vás rádi připravíme
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst v datech, pracovat a odkrývat nové poznatky a získávat strategická doporučení.