Na kurzu se naučíte
- Jak zjistit, na který typ stránek návštěvníci chodí? Jedná se více o detail produktu nebo kategorie?
- Nastavit vlastní seskupení kanálů podle vašich potřeb
- Nastavení pokročilých filtrů, díky kterým můžete pracovat s přehlednějšími a strukturovanějšími daty
- Jak nastavit rozšířený elektronický obchod a pracovat s jeho přehledy
- Vytvářet vlastní pokročilé segmenty
- Import nákladů do Google Analytics
- Vytvářet vlastní metriky a dimenze
- Práce s Measurement protokolem
- Možnosti exportu dat a vizualizace v Data Studiu
Před samotným školení si jasně stanovíme, co očekáváte a chtěli byste se naučit. Na základě toho připravíme strukturu a osnovu na míru.
Ze školení navíc neodejdete jen se zápisem na papíře. Pokud už máte Google Analytics účet, veškerá nastavení můžeme provést přímo v něm. I ukázka nových přehledů může probíhat na vašich datech. Pokud účet nemáte, využijeme náš tréninkový.
Pro koho je workshop vhodný?
Workshop je ideální ty, kteří mají základní znalosti Google Analytics (bez nich to nepůjde) a chtějí je posunout o kus dál. Díky tomu budou získávat více užitečných informací a také lépe porozumí technickému pozadí Google Analytics.
Pokud je pro vás Google Analytics novinkou, určitě neházejte data do žita! Můžete mrknout na naše školení pro začátečníky.
Cena workshopu
Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte:
- Informační materiály, praktické šablony
- Bezplatné konzultace 14 dní po workshopu
- Certifikát o absolvování školení
Kde školení proběhne
Máme pro vás připravenou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi případně přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.