Marketing Strategy
Správně nastavená strategie zjednodušuje rozhodování a zefektivňuje nejen marketingové, ale i businessové aktivity. Bez ní nevíte, kdo je váš potenciální zákazník a jak na něj cílit. Nemáte jasno v tom, jaké jsou jeho přání a potřeby. A už vůbec netušíte, zda je dokážete splnit.
Jak pracujeme
Jak strategii vydefinujeme?
Strategie vám napoví, na čem stavět, jakou cestu a metody zvolit, z čeho vycházet a jak to všechno udělat lépe než konkurence. Jak se k tomu dobereme?
Výzkum, analýza a sběr dat
Poznáme vás, vaši firmu, kompetence, konkurenční výhody i slabá místa. Zaměříme se na zákazníky – ty stávající i potenciální. Zjistíme jejich motivace a obavy z využití služeb či produktů.
Segmentace a targeting
Jaké segmenty zákazníků existují, které si vybereme a co jim budeme nabízet? Na základě předchozích dat společně vybereme nejziskovější části trhu a začneme je systematicky dobývat.
Positioning a Brand
Jak přesvědčíme cílové segmenty zákazníků, že jste lepší než konkurence a že mají nakoupit právě u vás? Jaká prezentace značky bude rozpoznatelná a otevře vám nejvíc příležitostí?
Finalizace a exekuce
Společně stanovíme OKRs a KPI. Sestavíme strategicko-taktický plán, díky kterému budeme vědět, jak naplníme definované cíle z pohledu produktu, ceny, distribuce a marketingu.
Články
Co jsme o marketingové strategii napsali
Náš tým