SEO

Postřehy ze SEO jako Brno: Technické SEO

Po skončení Nekonference 2018 a 2 hodinách pauzy doplnil den nabitý marketingovými informacemi Filip Podstavec svou přednáškou. V rámci série setkání organizačně pojmenované „SEO jako Brno“ se tentokrát probírala technická stránka věci webů, její vliv na SEO, a jak obrátit kormidlo ve svůj prospěch.

Celý příspěvek

Je změna domény pohromou pro SEO vašeho webu?

Mnoho společností se z nějakého důvodu rozhodne pro změnu domény, na které běží jejich firemní prezentace či e-shop. Často si však neuvědomují následky, které to přinese jejich webu. V lepším případě na několik měsíců, v tom horším se web do původního stavu nemusí dostat již nikdy. Celý příspěvek

Prodáváme SEO s čistým svědomím

SEO je nejznámějším artiklem online marketingu a současně tím nejošemetnějším k prodeji. V tomto článku chceme detailněji popsat, jak SEO prodáváme my s čistým svědomím, že zvýšíme kvalitní organickou návštěvnost a neohrozíme klienta black-hat technikami proti pravidlům vyhledávačů. Na článku se podílel přední odborník na SEO a linkbuilding Filip Podstavec.

ilustrace_seo-strategie

Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: SEO

Vyplácí se vám investice do SEO? – 2. část

První část byla o nutných základech, které je třeba vědět, před samotnou kalkulací návratnosti investic do SEO – metodika měření konverzí, atribuce a segmentace dat v Google Analytics pro odfiltrování brandové návštěvnosti. Teď pojďme na druhou část, která je o samotné kalkulaci.
Atribuce není jedinou komplikací v přesném měření ROI. Jsou tu další tři důležité aspekty a každý z nich ovlivní konečný výsledek svým koeficientem. Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: SEO
1. stránka z celkem 212