V minulém článku jsme vám ukázali, jak na Content hub a proč je dobré na takovém typu stránek pracovat. Dneska si přečtěte o tom, jaké výsledky může přinést.
S klientem spolupracujeme už delší dobu a dařilo se nám držet dobré pozice. Koncem loňského roku měl ale na web klienta vliv update od Googlu, který přinesl mírné zhoršení pozic. Zareagovali jsme tedy změnou strategie.
Výchozí stav
Výchozí situace, kterou jsme museli řešit, bylo zhoršení pozic v TOP3 ze strany Google na nižší umístění. A to i u dříve dlouhodobě stabilních slov.
Upravili jsme strategii rozvoje
Zaměřili jsme se na komplexní obsahové odladění kategorií tak, aby odpovídaly na všechny informace uživatelů. Aby co nejlépe pokrývaly dané téma, a když přijde návštěvník na stránku, tak aby kromě produktů našel všechny informace, které by mohl chtít vědět.
Inspirace k podkladům
K pokrytí témat jsme využili všechny možné zdroje, které se nabízí. Rozhodli jsme se zjistit veškeré dotazy, na které se lidé mohou ptát. Naše hlavní témata navíc nebyla tak široká, aby nám nástroje jako Marketing Miner, Collabim nebo Ahrefs naservírovali větší množství informací.
K detailnějšímu zmapování nám posloužily Search Console, konkurence a samotné vyhledávání.