Nepodcenit žádný detail
CX
Customer Experience má v názvu výraz zkušenost. Jde o nepřenositelný zážitek naplněný emocemi. Bude po kontaktu s vaší firmou, jejími zaměstnanci a produkty pozitivní nebo máte co zlepšovat?
Většina firem se potýká se stejnými problémy. Nízká zákaznická loajalita přispívá k tomu, že musíte přespříliš energie a prostředků věnovat na hledání nových zákazníků. Ti přitom neodchází jen proto, že byli u vás s něčím nespokojení. Mnohdy stačí, že jim zkrátka někde jinde poskytli zkušenost, která je opakovaně nadchla. Změňte to! Pomůžeme vám.
Dokážeme zajistit, aby vaši zákazníci neodcházeli ke konkurenci. Precizně zmapujeme zákaznické cesty, abyste mohli manažovat zákaznické očekávání a vytvářet opravdové momenty nadšení. Díky tomu se o 80 procent zvedá pravděpodobnost, že vaši zákazníci zůstavou vašimi i do budoucna.
Při pohledu zvnějšku nehrozí, že produkt nebo procesy ve firmě dostanou přednost před zákazníkem. Vnitřní procesy nemůžou zastínit zákaznickou cestu.
Naše služby
Vybereme nejlepší cestu k zákaznické spokojenosti
Mapování zákaznických cest
Zmapujeme zákaznické cesty a zaznamenáme interakce, které mají klíčové zákaznické persony s vaším produktem a službami. Zorganizujeme interview se zákazníky a zaznamenáme jejich očekávání, nenaplněná přání i problémy, se kterými se potýkají.
Vytvoření žádoucí zákaznické zkušenosti
Identifikujeme interakce, které mají z pohledu klienta rozhodující důležitost pro zákaznickou spokojenost. Společně stanovíme standardy interakcí a CX pravidla, které se budou promítat do všech interakcí tak, aby vaši zákazníci dostávali konzistentní zážitek.
Servis design nových produktů a služeb
Facilitujeme pro vás workshopy podle metodologie design sprintů. Společně nasbíráme detailní insighty od zákazníků a narovnáme klikatou zákaznickou cestu. Připravíme prototyp řešení s takovými interakcemi, které všechny nadchnou.
Transparentní vyhodnocování CX
Bez kontroly nemáte potřebný přehled ani feedback. Alokování zdrojů, zodpovědnosti a stanovení cílů i KPIs pro klíčové interakce – to jsou parametry, které není radno podceňovat. Nastavíme sběr zpětné vazby (například NPS), její zpracování, přerozdělení odpovědným osobám a vyhodnocování. Díky spolupráci s Databy připravíme reporting na míru.
Pochopte svého zákazníka
Proč právě s Proficiem?
Víme, kam obrátit vaši pozornost a nepřehlížíme žádný detail. Zmapujeme všechny interakce, které zákazník v souvislosti s vaším produktem nebo službou dostává. Nejde jen o ty viditelné přímo s nákupem, ale i ty, které souvisí už s hledáním nebo konzultováním výběru. Důležité jsou už momenty, kdy člověk teprve zvažuje, že se vaším zákazníkem stane.
Máme zkušenosti s fungování interních procesů i systémů. Upravíme produktovou funkcionalitu, která je optimalizovaná na vnitřní procesy a stávající možnosti, ve prospěch zákazníka a jeho interakcí s vaším produktem nebo službou.