Marketplaces & Zbožové srovnávače
Heureku nebo Zboží.cz zná v Česku asi každý. Co ale srovnávače jako Favi, Biano, Glami či Shopalike? A co teprve nastupující Marketplaces, jako je Kaufland? Pomůžeme vám vydělávat víc na každém z nich.
Jak pracujeme
Získejte ze srovnávačů zboží a marketplaces maximum
Perfektně nastavený výkon srovnávačů je samozřejmost. Pomůžeme vám také s produktovými feedy, ať už jdou na jakýkoliv systém – Facebook, Google, Affiliate sítě nebo cokoliv jiného. Co nám dodáte, to dokážeme modifikovat a upravit podle potřeby.
Kromě XML editorů využíváme i nástroje pro automatický bidding, kontrolu konkurenčních nabídek a cenotvorby.
Od roku 2022 také nabízíme práci s marketplaces. Ať už budete chtít napojit svá data na jeden z nich, nebo vás bude trápit výkon, dokážeme vám pomoci – třeba návrhem a exekucí efektivního marketingového plánu.
Strategické uvažování
Změny, které na srovnávačích a marketplacech děláme, provádíme vždy s cílem co největšího zisku a efektivity inzerce. Rádi vás o tom přesvědčíme.
Chytrá automatizace
Ať už jde o automatický bidding, úpravu dat, nebo pricingu – využíváme nejmodernější automatizace.
Vyšachujeme konkurenci
Za pomoci dostupných informací zjistíme, jak je na tom konkurence a pomůžeme vám být na lepších pozicích.
Navrhneme další rozvoj
Změny u srovnávačů probíhají především na vaší straně. Pomůžeme vám dosáhnout úspěchu jak vlastními zásahy, tak i následným poradenstvím.
Přesná komunikace
Feedy dáme do pořádku a nastavíme tak, aby plnily cíle. Pokud nebudeme schopni některé informace vytvořit, zadáme vašemu vývoji přesný požadavek.
Články