Srovnávače zboží

GLAMI bude nově uvádět složení oblečení. Co na to feedy?

Stovky obchodů na jednom místě. To je GLAMI – vyhledávač módy a srovnávač zboží. Tato platforma dlouhodobě provádí výzkum mezi svými uživateli. Z něj teď vyplynulo, že lidé chtějí znát složení produktů, které nakupují. GLAMI se tomu bude přizpůsobovat. Jaké změny budou muset markeťáci provést a co bude potřeba upravovat na feedech?   

Celý příspěvek

Bitva na české e-commerce scéně? Heureka.cz se spojí s Rockaway

Českou e-commerce scénou hýbe spojení srovnávače Heureka s investiční skupinou Rockaway Capital. Fúze probíhá již několik měsíců, až teď však přináší zajímavý posun. Ten začal schválením od ÚOHS (se závazky), které vyústilo v odchod e-shopu Alza.cz z Heureky a spuštění kampaně Bezheureky.cz. Celý příspěvek