Bidding Fox Elements: Lišák, který kouzlí s daty

Možností, jak zvýšit výkonnost e-shopu, je celá řada. Co třeba konkretizovat nebo automatizovat optimalizaci vašich kampaní tím, že zapojíte důležité statistické nebo analytické informace?

Bidding Fox
Bidding Fox

Možností, jak zvýšit výkonnost e-shopu, je celá řada. Co třeba konkretizovat nebo automatizovat optimalizaci vašich kampaní tím, že zapojíte důležité statistické nebo analytické informace? 

Znáte Pricing Fox? O výhodách automatického přeceňování už jste si mohli přečíst v jednom z předchozích článků. Novinka z liščí rodiny –⁠ aplikace Elements –⁠ umí přidat širokou škálu elementů do výstupního XML feedu.

Co to jsou elementy?

Jako Element nebo také Tag označujeme v XML feedu jednotlivé hodnoty produktu, jako je například název, kategorie, cena nebo doprava.



Každá služba má vlastní specifikaci XML feedu, kde uvádí, které elementy je povinné uvádět a které jsou doporučené.

Kromě toho můžete do feedu vkládat elementy s vlastními hodnotami, jako je například marže produktů.

Jak pomáhá lišák Elements?

Elements dokáže vytvářet elementy nejen z informací na vašem webu, ale také z informací získaných z analytických nástrojů, zbožových srovnávačů či různých aplikací.

Například propojením s daty ze zbožových srovnávačů dokážete vytvořit elementy z informací o průměrné pozici vašeho produktu, což může pomoci s nastavením efektivnějšího biddingu.

Elementy obsahující data o počasí nebo ročním období mohou pomoci určit relevantní produkty pro dané období. 

Jak aplikaci nastavit?

Aplikaci lze aktivovat v obchodu Mergado Store. Podle hodnot, které byste chtěli do XML feedu propisovat, si zvolíte zdroj.

Biding Fox Elements umí pracovat se zdroji z analytických nástrojů, zbožových srovnávačů a dalších.



Zdrojem dat jsou nejčastěji:

  • Google Analytics
  • Heureka report konverzí 
  • XML feedy

Pokud budete využívat statistická data, je potřeba si vybrat interval. Na výběr je jeden, sedm nebo třicet dní.

 

Data je možné čerpat i z dalších zdrojů. Vždy záleží na potřebách a možnostech jednotlivých e-shopů.

Jak s elementy pracovat?

Možností, jak pracovat s doplněnými elementy, je spousta. Zmínili jsme, že s jejich pomocí můžete optimalizovat bidding nebo zobrazovat či skrývat produkty. Vložená data můžete následně využít i v dalších aplikacích, ať už jsou z liščí rodiny, nebo ne.

Bidding Fox Elements lze skvěle využít v kombinaci s Feed Image Editorem v rámci bannerových kampaní a vkládat například odpočet do konce slevové akce.

Pokud si chcete fungování aplikace vyzkoušet, můžete využít 15denní zkušební dobu, kterou Bidding Fox poskytuje zdarma. Nebo kontaktujte naše specialisty a probereme všechny možnosti.

 

Srovnávače zboží 23. 02. 2022