Přibližte se cílovce
PR
Bez budování dobrého jména se neobejde žádná značka. PR podporuje celkový rozvoj brandu, a proto by mělo být součástí vaší dlouhodobé strategie.
Nepodceňujte vztahy s veřejností
Jak vám s PR pomůžeme?
Potřebujete, aby vaši zaměstnanci pochopili, jaká je v tom jejich role? Objevila se o vás negativní zmínka a řešíte krizovou komunikaci? Chcete svůj příběh dostat do médií? Pak je PR tím správným nástrojem.
Analýza výchozího stavu
Abychom mohli začít připravovat jednotlivé kroky, nejprve se zaměříme na detailní pochopení vašeho byznysu. Podíváme se na všechny vaše aktivity a jejich dosavadní výsledky, komunikační kanály i konkurenci.
Definování cílů a nástrojů
Společně si stanovíme, jakých cílů chcete pomocí PR dosáhnout a najdeme pro to vhodné nástroje. Bude to Brand Awareness? Stojíte o efektivnější produktovou komunikaci nebo například zvýšení pozitivní publicity?
Spuštění kampaně
Určíme, koho má kampaň zasáhnout. Zjistíme, kde cílovou skupinu najdeme a vytvoříme mediální plán. Budeme pracovat s tématy, která dobře vykreslí firmu či produkt a jsou zároveň zajímavá pro společnost i vybraná média.
Vyhodnocení
Průběžně budeme vyhodnocovat, jak se jednotlivým aktivitám daří a jestli plní stanovená KPI – ať už je to zvýšení počtu poptávek, získání kontaktů na potenciální zákazníky nebo například mediální zásah.
Na velikosti projektu nezáleží. Z každé informace vám pomůžeme udělat téma, které vaše cílová skupina nepřehlédne. Rádi se s vámi pustíme do jednorázové kampaně i dlouhodobé spolupráce. A to ať už jste velká firma nebo startup.
Jako strategická agentura s digitálními kořeny máme specialisty pro každou oblast online marketingu. Nad projekty se zamýšlíme komplexně. Dokážeme vám připravit vhodný marketingový mix, do kterého PR ideálně zapadne. Je u nás běžné, že PR specialista spolupracuje s profíky na SEO, PPC nebo třeba e-mailing.