Asi jedinou konstantou marketingu je změna. Jen těžko si lze představit, že by některé koncepty byly dlouhodobě funkční a nenahraditelné. Minimálně o jednom však víme. Klasické složení marketingového mixu 4P!
Jak meziročně zvýšit prodej o 97 procent a zároveň snížit cenu za akvizici o 67 procent? A to vše za půl roku? Správnou volbou je promyšlený brandbuilding! Pak nás nezastaví ani hranice kontinentu.
Po nedávné cookies novele přichází pro e‑shopy další pravidla, která mají chránit spotřebitele a usnadnit jim nákupní proces. Pojďme se podívat na to hlavní, co nás čeká a nemine.
Víte, proč je důležité plánovat, ale nevíte, jak na to? Přečtěte si, jak postupovat, aby vaše plány stály na reálných základech a měly jasné a specifické cíle.
Proč je dobré plánovat alespoň na tři roky dopředu? A jak se takové plány ve firmách vlastně tvoří? Přečtěte si v našem článku.