Máme za sebou rok plný změn a nečekaných situací. E-commerce prošla zatěžkávací zkouškou a spousta firem se musela rychle přizpůsobit. Změnilo se, trochu nuceně, chování zákazníků. Pojďme se podívat na data.
Jako jedna z mála agentur máme přístup do Market Exploreru. Kdy ho využít, na co si dát naopak pozor a jak funguje?
Vstoupíte na nový trh, tržby jsou nízké, tak investujete do performance. A ono nic. Co s tím, když se navíc rozjíždí pandemie covid-19? To prozradíme v case study, kterou jsme prezentovali i na Google Agency Summitu.
Začalo to zdánlivě jednoduše – držte PNO 25 % a vyhodnocujte z Google Analytics. Jenže právě v tuhle chvíli se většina Facebook specialistů orosí. Facebook totiž není zrovna last-click orientovaná platforma. Nateklo nám do bot?
Přečtěte si, jak se dá u zavedené značky nastartovat výkonnostní PPC reklama. A to jen tím, že se spojí poctivá práce, testování novinek a důvěra klienta v agenturu.