Zkrátka – na starosti toho má hodně: Stará se o přípravu a prezentaci reportů, schází se s klienty a rozvíjí jejich business. Sestavuje mediaplány spolu se specialisty z jednotlivých oddělení. Nebo také reviduje brandovou strategii, vede workshopy a společně s klientem definuje cíle, očekávání a přístup ke komunikaci značky.
Jediná konstanta je změna
Pracovní náplň digitálního stratéga je velmi rozmanitá. Každý den může být úplně jiný, co se skladby činností týče. Záleží na tom, na jakém klientovi zrovna pracuje, ale i jaké je roční období a zda je první nebo druhá polovina měsíce, nebo dokonce celého roku.
Například konec roku je bilanční – obvykle plný vyhodnocování uplynulého období a příprav aktivit na rok nadcházející. To zahrnuje časté schůzky s klienty, přípravu a zpětnou vazbu na mediální plány.
První polovina každého měsíce je opět charakteristická přípravou reportů, prezentací a konzultací se specialisty pracujícími na projektech. Poté následují schůzky s klienty, na kterých prezentujeme výsledky naší práce. Stručně řečeno – co se povedlo, co se nepovedlo, co můžeme zlepšit a jaká jsou očekávání od dalšího měsíce.