Začalo to zdánlivě jednoduše – držte PNO 25 % a vyhodnocujte z Google Analytics. Jenže právě v tuhle chvíli se většina Facebook specialistů orosí. Facebook totiž není zrovna last-click orientovaná platforma. Nateklo nám do bot?
Video je skvělým prostředkem k budování značky i pro výkonnostní kampaně. Jak vyzrát na videoreklamu na Facebooku? Máme pro vás pár užitečných tipů.
Sbíráte data o uživatelích, posíláte newslettery nebo potřebujete kontakty pro výběrová řízení? A napadlo vás to někdy dělat pomocí Facebook Lead Ads kampaní? Ukážeme vám, jak na to.
LinkedIn nabízí skvělé možnosti pro B2B marketing a cílení, které byste jinde hledali těžko. Pojďte se na ně s námi podívat.
Jaké twitterové příspěvky lámaly čtenářům jejich online srdce a co si rozhodně nechtěli nechat pro sebe? Podívejte se s námi na nejúspěšnější tweety uplynulého roku.