Podle instagramových statistik sleduje Stories denně více než 500 milionů lidí. Pravděpodobně mezi ně patříte i vy. Jak neutopit svá storíčka v záplavě ostatních? Musíte se odlišit.
Začalo to zdánlivě jednoduše – držte PNO 25 % a vyhodnocujte z Google Analytics. Jenže právě v tuhle chvíli se většina Facebook specialistů orosí. Facebook totiž není zrovna last-click orientovaná platforma. Nateklo nám do bot?
Video je skvělým prostředkem k budování značky i pro výkonnostní kampaně. Jak vyzrát na videoreklamu na Facebooku? Máme pro vás pár užitečných tipů.
Sbíráte data o uživatelích, posíláte newslettery nebo potřebujete kontakty pro výběrová řízení? A napadlo vás to někdy dělat pomocí Facebook Lead Ads kampaní? Ukážeme vám, jak na to.
LinkedIn nabízí skvělé možnosti pro B2B marketing a cílení, které byste jinde hledali těžko. Pojďte se na ně s námi podívat.