Jak mít vysoké CTR?
- Vytvořte hodnotnou nabídku.
- Zaměřte se na lákavé kreativní zpracování.
- Přidejte CTA (výzvu k akci).
Tip: V dnešní době, kdy většina reklamních účtů využívá dynamické produktové reklamy, můžeme výši slevy propsat do produktové karty pomocí info tagu. Takové doplnění produktové karty má zpravidla příznivý vliv na CTR.
Metrika 3: AOV (Average order value)
Průměrná hodnota objednávky je jednou z klíčových metrik, když řešíme krátkodobou návratnost reklamy.
Pro náš ilustrační příklad nepočítejme s komplikovanějšími případy typu subscription modely (subscription model je založený na zpravidla menších opakujících se platbách – typicky Netflix nebo Spotify a jejich měsíční členský poplatek).
Primárně je hodnota objednávky tvořená cenou konkrétního produktu, který přivedl zákazníka do našeho eshopu.
Prodejte víc
V rámci průchodu objednacím procesem můžeme vhodně nabídnout související produkty, například zboží často objednávané dohromady nebo takové, které se vhodně doplňuje. Tato metoda navýšení hodnoty objednávky se označuje jako cross-sell.
Druhá metoda, často zmiňovaná v kontextu stejného cíle, se nazývá up-sell a má také za cíl zvýšení hodnoty nákupu. Může se jednat nabídnutí vyšší a dražší verze produktu nebo větší balení či větší rozsah objednávky.