PPC

Otestovali jsme Bumper 2.0 a poradíme vám, jak na něj

Slyšeli jste už o Bumper Ads? Google tento typ reklamy nedávno aktualizoval a novou verzi reklamy jsme se rozhodli otestovat. Zajímalo nás, zda budou výsledky odlišné a skutečně dostaneme za méně peněz více zhlédnutí. Pokud vás zajímá, jak naše testování dopadlo a kterou verzi Bumper Ads doporučujeme, čtěte dál. Celý příspěvek

Pište lepší výzvy k akci ve vašich inzerátech (tahák pro CTA)

Výzvy k akci (CTA) jsou nedílnou součástí inzerátů v PPC. Z našich zkušeností víme, že inzeráty říkající lidem co udělat mají mnohem větší proklikovost než ty bez CTA. Napsat dobrou výzvu je však někdy těžší, než se může zdát. Proto pro vás máme několik osvědčených rad. Celý příspěvek

PROFICIO na Performance & Branding Summitu 2015

Google letos iiž po páté uspořádal prestižní konferenci Performance & Branding Summit, kam vždy zve zástupce z řad předních agentur a významných klientů. Tento rok se jich sešlo přes 360. My jsme měli tu čest podělit se o naše know-how a na konferenci přednášet. Jirka Novák přiblížil všem návštěvníkům, kde v Google Nákupech objevit skrytý potenciál a jak je posunout vpřed.

Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: PPC

Posouváme prodeje vpřed skrz Google Nákupy

Google Nákupy jsou již nedílnou součástí všech našich kampaní, na kterých spolupracujeme s e-shopy. Důvodem jsou více než dobré výsledky tohoto typu kampaní. Ve většině případů se u něj míra konverze totiž přibližuje té ze zbožových srovnávačů. Google Nákupy tak často patří k nejvýdělečnějším kampaním s nezanedbatelným podílem na obratu získaného díky digitálnímu marketingu.

Celý příspěvek

Zapínáme remarketing na maximum

2010 je rok, kdy remarketing dorazil do ČR a bylo možné nastavit první remarketingové kampaně v Google AdWords. Od té doby uplynuly téměř čtyři roky. Kolik se toho změnilo a především, jaké možnosti máme dnes, tak to se dozvíte v tomto článku.

Celý příspěvek

Audit PPC kampaní v 15 minutách

Článek je určen především pro ty z vás, kterým PPC kampaně ve vyhledávání spravuje externí agentura nebo specialista. Pro provedení kontroly nepotřebujete procházet AdWords ani Sklik rozhraní, postačí vám výsledky vyhledávání. Svými přínosnými podněty k textu přispěla i přední expertka na PPC Petra Větrovská. Celý příspěvek

Příspěvek byl publikován | Rubrika: PPC | Štítky: | Autor: .

3 hlavní přínosy PPC kampaní

PPC kampaně ve vyhledávání jsou pro mnoho webů klíčovými zdroji návštěvnosti. Z níže uvedených čísel je zřejmé, že dobře nastavenou kampaní přivádíte tu nejrelevantnější a nejlepší návštěvnost, co můžete. Celý příspěvek

Příspěvek byl publikován | Rubrika: PPC | Štítky: | Autor: .
1. stránka z celkem 212