Abacus
Klient Abacus prodává pod svými dvěma značkami, Evolveo a Salente, spotřební elektroniku jako mobilní telefony, fotopasti a kamery a zároveň elektronické spotřebiče do domácnosti jako například robotické vysavače, multifunkční hrnce či kuchyňské roboty.
V rámci shopping kampaní v Google Ads jsme z důvodu nižšího počtu produktů nuceni neustále sledovat výkon jednotlivých produktů a podřizovat jim strukturu našich kampaní. Kvůli malému počtu produktů si řadíme produkty celkem do dvou kampaní, kdy využíváme jednu Performance Max kampaň pro podporu nejvýkonnějších produktů s nejlepší návratností. Druhou, klasickou kampaň v nákupech, využíváme pro zbylé/méně výkonné produkty, které dlouhodobě nepřinášejí vysokou návratnost, ale i přesto je chceme inzerovat.
Po implementaci cart dat jsme tak v tomto případě byli daleko lépe schopni identifikovat produkty, které se nám vyplácí podporovat v rámci první zmíněné kampaně, protože přes ně nakupují zákazníci produkty jiné, často i dražší. Kdybychom se však rozhodovali bez veškerých cart dat, mohli bychom tyto produkty ručně vylučovat do druhé kampaně, kde by produkty nedostávali tolik prostoru a my bychom se tak nevědomky připravovali o potenciální nákupy.
Větší objem konverzí pro Evolveo.cz díky cart datům
Výsledky po nasazení cart data na sebe nedaly dlouho čekat. V hlavním Google Ads účtu, kterým je účet pro značku Evolveo cílící na český trh, jsme ihned po nasbírání dat provedli optimalizaci shoppingových kampaní. Pomocí cart dat jsme přesněji definovali výkonné a nevýkonné produkty a upravili jsme cílení kampaní.
Získali jsme 19% navýšení konverzního poměru a 5% navýšení konverzí v rámci hlavní Performance Max kampaně společně s poklesem průměrné ceny za konverzi o 6%.