Konference

Postřehy z Forum Media 2018

Letos jsme měli možnost zúčastnit se Forum Media – konference byznysové komunikace zaměřené na média. Line up řečníků vrcholových marketingových a mediálních manažerů nás zaujal, a tak vám přinášíme shrnutí několika zajímavě podaných témat očima našeho kolegy Dominika.

Celý příspěvek

Adobe MAX 2018: Inspirace a nástroje, na které všichni čekali

Představení novinek na každoroční konferenci Adobe MAX uvedl Shantanu Narayen, CEO společnosti Adobe. Více než 20tisícovému publiku nastínil, o jakých změnách a vylepšeních Creative Cloudu bude řeč. Celou akci pak zahájil jasným poselstvím: Design has never been more important and we’re living a golden age of creativity.” Na co se tedy uživatelé Adobe mohou těšit?

Celý příspěvek

Obsahové žně na CopyCampu 2018

Po devíti měsících, a taky v devátém měsíci září, jsme zavítali na již devátý CopyCamp. Na akci pro všechny milovníky obsahu jsme prostě nemohli chybět. A nebyli bychom to my, kdybychom pro vás nesepsali informace z těch nejzajímavějších přednášek letošní sklizně.

Celý příspěvek

PR Summit 2018, který byl trochu víc o HR

Doba se mění a s ní i vztah mezi HR a Public Relations. Pokud jsme si měli z letošního 9. ročníku PR Summitu něco odnést, tak je to právě tato věta. Digitální agentury se stávají cenným pomocníkem nejrůznějších firem, které potřebují získat kandidáty. HR specialisté zase mají potřebné know-how pro práci s lidmi. Jak to jde celé dohromady?

Celý příspěvek

By Design 2018 – konference, o kterou jsme nechtěli přijít

V první polovině letošního května zažila Bratislava nálet designérů z celého světa. V městském divadle se tu totiž konala konference By Design, na kterou se už popáté sjely designérské elity. A ani my jsme tedy nemohli chybět. Vyrazili jsme načerpat inspiraci, dozvědět se novinky a trendy v oboru. Jak se nám v Bratislavě líbilo?
Celý příspěvek

Co nám utkvělo v hlavě po Content First

Po úspěšném loňském ročníku jsme se nemohli dočkat dalšího. A nezklamal. Nechyběly případové studie, ani zvučná jména. Nahlédněte do našich zápisníčků z konference Content First. Mluvilo se o nativních reklamách, milionovém dosahu bez koruny propagace i záchraně kočičky v Praze.  Celý příspěvek

Postřehy ze SEO jako Brno: Technické SEO

Po skončení Nekonference 2018 a 2 hodinách pauzy doplnil den nabitý marketingovými informacemi Filip Podstavec svou přednáškou. V rámci série setkání organizačně pojmenované „SEO jako Brno“ se tentokrát probírala technická stránka věci webů, její vliv na SEO, a jak obrátit kormidlo ve svůj prospěch.

Celý příspěvek