V Proficiu máme zkušenosti z první ruky – testujeme a sledujeme novinky napříč trhy i různými zeměmi. Pojďte se s námi podívat na čtyři věci, které budou letos v reklamě na sítích důležité.
#1 Umělá inteligence
Během loňska se sousloví umělá inteligence skloňovalo kde se dalo. Všichni jsme sledovali nejen obrovský hype, který okolo ní vznikl, ale taky její neuvěřitelně rychlý rozvoj – od prvních nejistých krůčků a pokusů až do dnešní podoby. Nikoho už teď určitě nepřekvapí, že AI tu s námi zůstane a bude se dál rozvíjet. Co to ale znamená pro reklamu na sociálních sítích?
Během uplynulého roku na tento trend ve svých marketingových kampaních navázaly první velké značky. AI využily ke tvorbě zábavného obsahu, podpoře engagementu, a někdy dokonce pro vytváření kombinace AI/user generated contentu. Jednou z těch nejvýraznějších byla například Coca-Cola. Podobný přístup ale vidíme také u malých a středních lokálních firem.