Atribuce a vyhodnocování kampaní
Říká se, že polovina marketingových nákladů je vyhozena z okna. Jak zjistit, které to jsou? Rádi se podíváme na vaše zdroje návštěvnosti a řekneme vám, kde by se dalo ušetřit nebo víc zabrat.
S čím vám pomůžeme
Audit nastavení analytiky
Správné nastavení analytiky a sběr dat je prvním krokem k preciznímu vyhodnocení kampaní. Ujistíme se, že je vše technicky optimální a zda přesně měříte všechny důležité metriky a cíle.
Vyhodnocení webu a obsahu
Zjistíme, jaké jsou silné a slabé stránky vašeho webu. Určíme, který obsah je pro vaše návštěvníky nejzajímavější a kde jsou problematická místa a dochází k vysoké odpadovosti.
Analýza zdrojů návštěv
Neinvestujeme do brandu moc? Není remarketing zbytečný? Pokud si kladete tyto otázky, jste tu správně. Projdeme zdroje návštěvnosti a rozklíčujeme, které kanály se vám vyplácí a které ne.
Data-driven atribuce
I v dnešní době vyhodnocuje spousta marketérů kampaně pouze podle last click atribučního modelu. Navrhli jsme vlastní algoritmy pro výpočet data-driven atribuce (Markova a Shapleyho). To nám umožňuje mnohem detailnější vhled do výsledků kampaní.
Co dalšího pro vás rádi připravíme
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst v datech, pracovat a odkrývat nové poznatky a získávat strategická doporučení.