Na kurzu se naučíte
- Jak Google Analytics třídí návštěvy mezi jednotlivé kanály
- Zvládnete si upravit vlastní seskupení kanálů podle struktury kampaní
- Vyhodnotit kampaně podle cílů a kvality návštěvnosti
- Naučíte se přemýšlet nad výsledky z různých reklamních kanálů (display, remarketing, search)
- Vysegmentovat si návštěvnost a analyzovat ji odděleně
- Srovnat výsledky kampaní podle různých atribučních modelů
- Dáme vám tipy ke zlepšení nastavení vašeho účtu
Pomůžeme vám dát číslům ve vašich kampaních řád a smysl. Naším cílem je ukázat vám možnosti, jak se dívat na výsledky kampaní, a najít příležitosti ke zlepšení jejich výsledků.
Máme zkušenosti s vyhodnocováním kampaní u klientů napříč širokou škálou oborů. Pod rukama nám prošlo přes 400 Google Analytics účtů, a tak věříme, že dokážeme poradit i vám.
Pro koho je workshop vhodný?
Workshop je vhodný pro všechny, kteří mají pouze základní znalost Google Analytics 4 a nemají čas zkoumat technické zákoutí webové analytiky. Ocení jej i ti, kteří by chtěli získat manažerský vhled do výsledků kampaní v jejich firmě. Technickým základům budeme věnovat jen nejnutnější minimum, většina času workshopu bude věnována právě přehledům v Google Analytics a interpretaci dat.
Cena workshopu
Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte:
- Informační materiály, praktické šablony
- Bezplatné konzultace 14 dní po workshopu
- Certifikát o absolvování školení
Kde školení proběhne
Máme pro vás přichystanou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi případně přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.
Kapacita školení není z naší strany striktně omezena. Abychom však mohli pracovat efektivně a zaručit individuální přístup k uchazečům, doporučujeme maximálně 12 lidí.