Vyhodnoťte si kampaně v Google Analytics

Cítíte, že si u vás ve firmě nedokážete pohlídat výsledky kampaní v Google Analytics? Spravuje vám je externí agentura nebo freelanceři a vy si chcete být výsledky jistí? Pak je přesně pro vás toto školení. Ukážeme vám, jak využít Google Analytics k tomu, abyste měli větší vhled do jednotlivých zdrojů návštěv.

Na kurzu se naučíte

  • Jak Google Analytics třídí návštěvy mezi jednotlivé kanály
  • Zvládnete si upravit vlastní seskupení kanálů podle struktury kampaní
  • Vyhodnotit kampaně podle cílů a kvality návštěvnosti
  • Naučíte se přemýšlet nad výsledky z různých reklamních kanálů (display, remarketing, search)
  • Vysegmentovat si návštěvnost a analyzovat ji odděleně
  • Srovnat výsledky kampaní podle různých atribučních modelů
  • Dáme vám tipy ke zlepšení nastavení vašeho účtu

Pomůžeme vám dát číslům ve vašich kampaních řád a smysl. Naším je ukázat vám možnosti, jak se dívat na výsledky kampaní a najít příležitosti ke zlepšení jejich výsledků.

Máme zkušenosti s vyhodnocováním kampaní u klientů napříč širokou škálou oborů. Pod rukama nám prošlo přes 400 Google Analytics účtů, a tak věříme, že dokážeme poradit i vám.

 

Lukáš Vožda

 

Pro koho je workshop vhodný?

Workshop je vhodný pro všechny, kteří mají pouze základní znalost Google Analytics a nemají čas zkoumat technické zákoutí webové analytiky. Ocení jej i ti, kteří by chtěli získat manažerský vhled do výsledků kampaní v jejich firmě. Technickým základům budeme věnovat jen nejnutnější minimum, většina času workshopu bude věnována právě přehledům v Google Analytics a interpretaci dat.

Cena workshopu

Cena čtyřhodinového workshopu je 15 000 Kč bez DPH. Za ně získáte:

  • Informační materiály, praktické šablony
  • Bezplatné konzultace 14 dní po workshopu
  • Certifikát o absolvování školení

Kde školení proběhne

Máme pro vás přichystanou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi případně přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.

Kapacita školení není z naší strany striktně omezena. Abychom však mohli pracovat efektivně a zaručit individuální přístup k uchazečům, doporučujeme maximálně 12 lidí.

 


Kdo vás provede školením?

Lukáš Vožda

Zodpovídám za analytické oddělení PROFICIA. Mým posláním je, aby naše agentura držela krok s nejmodernějšími trendy v oblasti analytiky a technologií jako Google Cloud nebo Power BI.

Máte zájem o toto školení? Kontaktujte nás.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.
Ozveme se vám do 48 hodin.