O dynamické kreativě a jejích možnostech jsme na blogu psali již dříve. Nyní pro vás máme výsledky, kterých tato kreativa dosahuje. A ukážeme třeba i to, v čem může být lepší než statický banner.
O krok napřed
„Dynamicky” fungující kreativy nabízí většina reklamních platforem. Často se jedná o bannery na bázi produktového feedu, jako například dynamický remarketing nebo nejrůznější carousely. Tato řešení máme v malíku a nejedná se o nic převratného.
Avšak dynamická kreativa v kombinaci se Studiem od Googlu toho nabízí mnohem víc.
Proč zůstávat u zaběhlých postupů, když máme k dispozici tolik zajímavých nástrojů a funkcí?
A tak jsme se rozhodli vstoupit do neprobádaných vod a zkusit něco originálnějšího.
Náš dlouholetý klient HT dveře je předním dodavatelem prémiových bezpečnostních dveří na českém trhu a obsluhuje jak koncové zákazníky, tak i firmy.
Těžíme z výhod
Kromě prodeje nabízí také servis, instalaci a další služby. Jeho marketingová strategie je postavená na získávání kvalifikovaných leadů, se kterými pak dále pracuje.
U tohoto klienta je specifické delší konverzní okno a vysoká důležitost osobní návštěvy při cestě ke konverzi. Možnost živé demonstrace produktu je klíčová, pokud jde o tak důležitou věc, jako je zabezpečení domova nebo majetku.
Pobočka hraje roli
Klient v tomto šel svým zákazníkům vstříc díky široké síti poboček a licencovaných prodejen, které pokrývají prakticky celou republiku.
Při plánování kampaně jsme se rozhodli tuto hustou síť využít. A protože jsme věděli, že dynamická kreativa umí rozlišovat lokalitu uživatele, naplánovali jsme remarketingovou kampaň, kde budeme uživatele směrovat přímo na nejbližší pobočku.
Kam zamířit?
V principu je fungování kreativy podle vzdálenosti jednoduché:
- Nejprve jsme připravili seznam poboček s adresami a odkazy, který jsme nahráli jako feed do Creative Studia.
- Následně jsme nakonfigurovali ty elementy v kreativě, které se mění na základě informací z podkladového feedu.
- Nakonec jsme nastavili pravidlo, podle kterého se vždy vybere právě ta pobočka, které je nejblíže aktuální lokalitě uživatele.
Stručný diagram fungování kreativy