Ads Creative Studio usnadní přípravu kreativních reklam

Konec věčného hledání a přeposílání podkladů pro kampaně. Vyzkoušejte Ads Creative Studio od Googlu. Usnadníte si tvorbu bannerů i videoreklamy a sdílení mezi více týmy.

Vytváříte kreativu pro online reklamy? Potřebujete různé úpravy, formáty a na projektu pracuje více lidí? Bez plynulé spolupráce mezi týmy to nejde a zasílání podkladů na e‑maily nebo do komunikačních nástrojů to nevyřeší. 

Pro lepší správu kreativ a sdílení přichází Google s novou platformou Ads Creative studio, která posouvá kooperaci napříč strategickými a kreativními týmy na novou úroveň. Kombinuje kreativitu se strategií a nabízí proměnlivou tvorbu reklam, které lze navíc jednoduše spravovat v rámci týmu.

Co Ads Creative Studio všechno umí

Ads Creative studio skvěle slouží pro 

  • snadné vytváření reklam a videa
  • úpravu více formátů, verzí a množství
  • správu podkladů kreativ
  • přehledné sdílení v rámci týmu

Snadné přenášení reklam do kampaní navíc umožňuje propojení s dalšími platformami Googlu, jako jsou Google Ads, Campaign Manager 360Display & Video 360.

Jak začít

Každému členovi týmu se jednoduše nasdílí přístup do Ads Creative Studio, kde si může v Knihovně podkladů zobrazit podklady od ostatních kolegů a také vytvářet nové. Ať už se jedná o videa, obrázky do reklam nebo například loga.

To vše najdete v přehledných složkách pro snazší organizaci mezi jednotlivými projekty, což v rámci týmu přispívá k jednodušší a přehlednější spolupráci.

Další výhodou je jednotný pracovní postup pro vytváření videoreklam, obsahových a zvukových reklam. Ads Creative Studio nabízí i šablony, které lze pro snadné vytvoření reklamy rovnou v rozhraní použít .

Přesně zacílená videoreklama

Hlavní nástroj v Ads Creative Studio – Director Mix umožňuje vytvořit z jedné reklamy několik verzí videoreklamy na YouTube. Dříve byl dříve dostupný jen omezenému okruhu uživatelů ve službě Display & Video 360. 

Vše funguje na základě podmínek, pomocí kterých určíme, kdy se má jaká verze reklamy zobrazit. V současné chvíli můžeme využívat následující signály, na základě kterých si vytvoříme podmínky pro jednotlivé verze videoreklamy:

  • Demografie – pohlaví, věk, rodičovství
  • Jazyk
  • Lokalita
  • Publikum
  • Témata a zájmy

Díky tomu můžeme připravit videoreklamu, která je vysoce přizpůsobitelná konkrétnímu uživateli.

Sdělení na míru je skvělým krokem pro zvýšení její atraktivity. Díky přizpůsobitelným reklamám vždy odkomunikujeme personalizované sdělení tomu správnému publiku.

Můžeme například vytvořit odlišnou verzi pro publikum uživatelů, kteří na vašem e‑shopu ještě nenakoupili. Zobrazíme jim například kreativu, která nabízí slevu na první nákup. 

Chci reklamu na míru

Obsahové reklamy snadno a rychle

V Ads Creative Studiu můžeme vytvářet také obsahové reklamy ve formě statických nebo animovaných bannerů. Ty jsou zatím dostupné pouze pro službu Display & Video 360, ale Google chystá rozšíření také pro Google Ads. 

Hlavní výhodou tvorby obsahových reklam v Ads Creative Studio je automatická responzivita. Stačí vytvořit jeden formát, který se následně automaticky škáluje na další rozměry. 

Stejně jako videoreklamy i obsahové reklamy snadno připravíme na základě předpřipravených šablon. A ani u obsahových reklam nechybí možnost přizpůsobit sdělení na základě pravidel

Ads Creative Studio šetří čas

Ads Creative Studio je skvělá platforma pro efektivní tvorbu reklam a správu podkladů. Přináší také lepší organizaci kreativ napříč týmy. Navíc díky přizpůsobitelnosti reklam na základě podmínek není nutné manuálně vytvářet další verze reklamy zvlášť. Tím ušetříte čas i práci.

Pokud v týmu často vytváříte nové videoreklamy nebo obsahové reklamy, určitě Ads Creative Studio vyzkoušejte. 

Nechte to na nás

Chcete fungující online kampaně a jejich přípravu, výrobu i cílení nechat jednoduše na nás? Výborný nápad! Ozvěte se nám a společně naplánujeme, jak splnit váš cíl.

Chci reklamu na míru

 


David Hubáček

V PROFICIU pro klienty ladím PPC kampaně do posledního detailu. Ve volném čase se vzdělávám v trendech digitálního světa a jindy se na oplátku rád začtu do tištěné knížky, která šustí papírem. Taky rád cestuji, a tak si občas svou práci na kampaních beru k moři.