Testovali jsme: QR kód u videa na cTV obrazovkách v DV360

Jak udělat reklamy na cTV obrazovkách interaktivnější? QR kód je skvělá možnost, jak pobídnout uživatele k okamžité návštěvě webu po zhlédnutí videa. Testovali jsme novinku QR code call-to-action overlays u videoreklam na connected televizních obrazovkách. 

QR kód se zobrazí vedle videoreklamy, uživatel jej může naskenovat mobilním telefonem a dostane se přímo na web při sledování televize

Přímá cesta na web i k datům

Můžeme tak přivést na web další uživatele, kteří by se tam bez QR kódu nemuseli dostat. A navíc tyto návštěvy i jejich konverze umíme také přímo změřit v Google Analytics.

QR kódy jsou dostupné pro 15s, 20s, 30s a 60s nepřeskočitelná YouTube videa na connected TV obrazovkách.

Kampaň je možné spustit pouze na YouTube Select kanálech, což je 5 % nejoblíbenějších kanálů na YouTube s nejaktivnějšími publiky na trhu. 

Za QR kód se neplatí žádný poplatek.

Cena je stejná jako při cílení na YouTube Select kanály bez QR kódu.

Jak dopadlo naše testování

Výsledky kampaně s QR kódem jsme porovnali s výsledky podobných YouTube kampaní na cTV u stejného advertisera. 

CPM pro kampaň s QR kódem je tedy vyšší kvůli cílení pouze na Top kanály.


Video s QR kódem mělo výrazně vyšší CTR ve srovnání se stejným formátem bez QR kódu. Navíc jsme doměřili 3 návštěvy z kampaně z mobilních telefonů. 

Návštěv bylo pravděpodobně více, avšak nebylo je možné změřit kvůli nasazené cookie liště.

Pojďte do toho s námi

Protože se jedná o Betu, přidání QR kódu je zatím možné pouze po domluvě s Googlem a whitelistingu u konkrétního advertisera. 

Chcete tuto možnost využít a zvýšit interakci s vašimi reklamami? Rádi vám s tím pomůžeme.

Display reklama RTB 12. 04. 2024