V tomto případě zafungovala vhodná úprava struktury webu a klientova dlouhodobá práce s webovým obsahem, tak aby byl kvalitní, bohatý a zábavný.
Připravte se ke startu, jdeme na to!
Stručně řečeno, výsledky potvrzují, že dmoto.cz jede správným směrem:
- 100% nárůst organické návštěvnosti
- TOP pozice v organickém vyhledávání
- Kontinuální trend růstu
Nejprve vyladit stroje
U struktury jsme si trochu pohráli s uživatelským průchodem a tvorbou důležitých landing pages.
Na webu chyběly zásadní vstupní stránky pro značky motorek (Aprilia, Ducati a další skvělé mašiny) a některé modely motorek a skútrů (SX, RX, Tuono, Liberty nebo Medley).
To byla pro SEO specialistu celkem snadná kořist a se šikovným programátorem to pak není žádná velká překážka.
Pak natankovat správnou šťávu
Co už někdy bývá složitější, je dobrá práce s obsahem. Většinou není čas se věnovat do hloubky jednotlivým tématům a je všeobecná praxe chrlit nové a nové texty.
To ale neplatí v případě Dmoto.cz, kterému se daří veškeré texty vyladit do posledního detailu. Od produktové karty skútrů až po recenze nejsilnějších strojů.
Jak to všechno šlape?
Můžete se přesvědčit sami na následujícím přehledu pozic. Neříkejte to distributorům, ale Dmoto.cz je v některých frázích zkrátka a dobře lepší než oni. Protože vytváří a nabízí skvělý obsah, který má Google a uživatelé rádi.
Ale teď už zpátky k meritu věci, ať nám nevystydne olio motoru.
Na startovní čáře
U projektu SEO pro Dmoto.cz jsme figurovali v roli konzultanta.
- Navrhovali jsme postup technických úprav webu (úpravy struktury).
- Realizovali jsme analýzu klíčových slov.
- Připravili jsme školení, jak pracovat s obsahem.
- Sepsali jsme UX doporučení, co doplnit do již existujícího obsahu.