Při rozhodování o harmonogramu bylo stěžejní pracovat s potenciální přidanou hodnotou a časem. Vytvořili jsme tedy plán zohledňující prodejní preference klienta, kombinace hledanosti, pozic, priorit.
Pořadím ještě zamíchala diverzifikace na úrovni kategorie dotazu. To abychom podporovali postupně všechny klíčové segmenty.
Nadstavba rozvojové části
Co dál, když už všechno šlape? Rozhodně si nedáváme pauzu.
Navážeme na předchozí realizace a budeme pokračovat v aktivitách typu:
- detailní analyzování přínosu nově vygenerované návštěvnosti,
- optimalizace UX vstupních stránek / konverzní trasy,
- content gap – identifikace nových a fresh témat,
- link gap – hledání vhodných odkazových příležitostí,
- konkurenční analýza – hledání příležitostí a slabých míst.
Kromě ladění pneu segmentu pomáháme klientovi s analyzováním nových příležitostí, a to především dalších větví sortimentu.
Chcete i vy lepší pozici ve vyhledávačích?
Pokud se do testování a realizace nechcete pouštět sami, neváhejte nás kontaktovat.
Rádi zanalyzujeme vaši současnou situaci a připravíme strategii, jak získat ze SEO maximum. Stejně jako se nám to daří u Pneubossu.
Chci vyladit SEO