Vánoční sezónu většina obchodníků vyhlíží s očekáváním, že jim poslední kvartál výrazně zvedne dosavadní ekonomické výsledky a případně i pomůže zpět do černých čísel.
Jak tomu pomoct v době, kdy na e-commerce dopadá celospolečenská ekonomická situace a spotřebitelé si své nákupy pečlivě rozmýšlejí? Využijte e-mailing, jeden z nejefektivnějších kanálů online komunikace.
Vylaďte svou e-mailingovou strategii
Ukážeme vám, jak jednoduše připravit výkonnou e-mailingovou strategii, na jaké příležitosti rozesílky nesmíte v nadcházející sezóně zapomenout a jak by měl vypadat e-mail, který opravdu prodává.
Fáze 1: Analýza současného stavu
Zjistěte a utřiďte si informace o e-mail marketingových činnostech, které u vás v minulosti probíhaly. Sledujte, jaké kampaně posílá konkurence. Snažte se maximálně zaměřit na to, aby zákazník nakoupil právě u vás. Určete si také chyby, které jste udělali, a v nové strategii se jich snažte vyvarovat či je napravit.