V účtu také sledujeme další soft konverze, které jsme si nastavili, abychom věděli, kde se návštěvníci nejvíce zastavují.
Bez kreativního přístupu se neobejdeme
Kreativa je základem funkční reklamy v Metě. Když u klienta spouštíme kampaň, tak máme připraveno několik různých variant kreativy, které se mohou lišit v copy nebo formátu. Hledáme tak ty pravé kreativy, u kterých dostaneme dobré výsledky a ty poté škálujeme do nejvyššího možného rozpočtu s přijatelným PNO. Důležitá ale není pouze kreativa, ale také web, na který klienta přivádíme. S klientem testujeme nové přistávací stránky, které jsou přizpůsobené kreativě, kterou propagujeme.
Důležitou součástí každého účtu je i jeho komplexnost a nastavení. Kampaně v účtu se snažíme zbytečně nekomplikovat. Najdeme tam kampaně, které pokrývají celý marketingový funnel. Nechybí awareness kampaně, které mají za úkol co největší dosah, ale primárně je tvořený z kampaní, které mají za účel prodej určitého pojištění a doplňkově i kampaně na aplikace.
Zkoušíme všechny nové trendy
Mezi ně patří i Advantage+ kampaně, které díky mnoha dostupným datům z účtu fungují skvěle. Také nám fungují velice dobře produktové kampaně s „fake“ produktovým feedem, kdy můžeme využít dynamický remarketing a dynamický prospecting dle produktů a můžeme tak i u neeshopového webu vytěžit z těchto kampaní maximum.
Youtube
Velkou část naší online brandové propagace tvoří YouTube kampaně. Zaměřujeme se především na zásah při efektivní frekvenci. Díky otevřenému přístupu klienta máme možnost testovat vždy novinky, které nejsou ještě dostupné pro širokou veřejnost.