Hledá se Strategy Director

Máš za sebou návrh a řízení marketingových strategií u ambiciózních společností? Rozumíš si s výzkumem i daty a máš dobrý vhled do všech komunikačních taktik? Je ti blízké vedení a rozvoj kompetencí a know-how v týmu? Pak jsi možná ideálním adeptem na pozici Strategy Directora, který povede strategický tým skupiny Proficio. 

Pozice

Full-time

Město

Brno / Praha
Mám zájem

Hledáme zkušeného specialistu na marketingové strategie, který bude posouvat klíčové klienty Proficia a povede tým stratégů. Jdeš do toho?

Jaké budou tvoje úkoly

  • Budeš připravovat strategie, které zahrnují výzkum, definici cílové skupiny, positioning, kreativní briefing, vyhodnocení i reporting. Definuješ cíle a KPIs pro hlavní aktivity a naplánuješ taktiky – z 80 % se bude jednat o digitál. 
  • Zaměříš se na stávající klíčové spolupráce, nebo nové zajímavé příležitosti. Převezmeš si odpovědnost za celý projekt, který budeš posouvat a držet na kolejích. S tím ti bude pomáhat Project Manager nebo Client Success Manager.
  • Důležitou součástí tvé práce bude vedení strategického týmu. Jeho členům budeš předávat know-how a mentorovat profesně mladší kolegy. Pomůžeš s plněním firemních Objectives a budeš se podílet i na produktovém rozvoji. Aktuální průměrná zkušenost týmu je víc než 10 let v marketingu, troufáš si na to?
  • Nemine tě veřejné prezentování, pravidelná publikace článků nebo účast na marketingových akcích.
  • A v neposlední řadě se budeš podílet na přípravě nabídek a tenderů.

Co by ti nemělo chybět

  • Můžeš se pochlubit úspěšnými marketingovými strategiemi v online i offline prostředí. Zároveň máš zkušenosti také s plánováním digitálně komunikačních strategií.
  • Skvěle zvládáš definovat SMART cíle, specifikovat cílovou skupinu, naplánovat taktiky a jejich KPIs nebo vybrat správné typy komunikace.
  • Kvantitativní a kvalitativní výzkum pro tebe není žádná novinka. Zvládáš vytvořit zadání, dozorovat průběh a výsledky výzkumu interpretovat.
  • Máš zkušenosti s vedením workshopů, které přispějí k poznání zákazníka a předchází tvorbě strategie – ať už s využitím Value Proposition Canvas, Business / Lean Canvas nebo jiného nástroje.
  • Máš analytické myšlení, vyznáš se v číslech a reportech.
  • Vyhodnocování výsledků kampaní a strategií je pro tebe nedílnou součástí práce – pracuješ s inkrementalitou, atribucí, A/B testováním nebo Causal Impactem. Nejen o výsledcích zvládneš sepsat strategicky zaměřenou case study.
  • Máš přesah do kreativy, a to konkrétně s briefováním kreativního týmu nebo agentury spolu s vedením procesu tvorby. To znamená, že pomůžeš s brainstormingem, zkontroluješ, zda výsledek odpovídá zadání, a zvládneš oponovat, když to bude potřeba.
  • Zkušenosti s měřením a optimalizací zákaznické zkušenosti (CX) oceníme. Pokud je ale nemáš, můžeš je získat u nás. 
  • Umíš obhájit finanční přínos a hodnotu vhodně navržených služeb a konzultací u klientů.
  • Máš zkušenosti s vedením týmu i se strukturovaným systémem vzdělávání a rozvojem hard & soft skills.
  • Zvládáš řídit projekty od plánování a zadání tasků přes hlídání realizace až po plnění deadlinů i výsledků. K ruce budeš mít v Proficiu Client Success Managera i Project Managera, kteří ti se vším rádi pomůžou.

Chci poslat CV

S kým budeš nejvíc spolupracovat

Seznam se s Dominikem Neckařem, který je v Proficiu od jeho počátku. Prošel si pozicí Strategy Directora a měl na starosti jak strategie největších klientů, tak založení a rozvoj strategického týmu. Nyní v Proficiu působí jako Partner.

Baví mně řešit komplexní problémy. Z marketingového specialisty jsem se postupně přesunul do role plannera a stratéga. Vždy se snažím správně definovat cíl a účel, aby se omezilo plýtvání energie na nedůležité věci.

Dominik Neckař

Dominik Neckař

Partner

Budeš hlavou strategického týmu
Budeš hlavou strategického týmu

S kým budeš v Proficiu taky hodně v kontaktu, je Jiří Novák. Stojí v čele klíčových projektů a zároveň řídí tým Directorů. Má na starosti rozvoj spoluprací s největšími klienty, jako je Košík, STUDENT AGENCY, SANITINO, RITUALS, Niceboy nebo Pneuboss.

Brzy jsem zjistil, že marketing je především a businessových rozhodnutích a strategickém partnerství. Kromě bohatých zkušeností v rámci marketingu a business developmentu mě baví přesahy především v rámci datové analytiky, business intelligence a expanze.

Jiří Novák

Jiří Novák

Partner

Co tě čeká v týmu

Strategický tým má v Proficiu aktuálně 11 členů. Naše práce s klienty má dvě podoby:

První z nich je kontinuální spolupráce, kdy dohlížíme na plnění dlouhodobých cílů a pomáháme našim klientům v rozvoji jejich podnikání. Stratég společně s Client Success Managerem koordinuje tým našich specialistů z Proficia a zodpovídá za výsledky, přidanou hodnotu naší práce, rozvoj spoluprací a za naplnění všech očekávání. 

Druhou variantou je spolupráce zaměřená na konkrétní aktivitu. V týmu totiž máme také vysoce specializované odborníky zaměřené na konkrétní oblasti marketingu. Umíme poradit s brandingem a strategií značky, mediaplanningem, výzkumem, optimalizací konverzního poměru nebo třeba zákaznické cesty. V tom případě se stratég do spolupráce zapojí proto, aby zlepšil nebo zefektivnil konkrétní činnost.

Proficio založili Petr a Lenka Halíkovi v roce 2013
Proficio založili Petr a Lenka Halíkovi v roce 2013

Co nabízíme

Především velmi zajímavou příležitost podílet se na vedení úspěšné marketingové společnosti, která za 10 let působení vyrostla v hlavního lokálního lídra oboru a expanduje na západ. 

Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny

Každopádně věříme, že benefity nejsou ten důvod, proč lidé do Proficia nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Rozhodně dostaneš vše potřebné, aby ses cítil dobře. Ale to hlavní, co nabízíme, je: 

  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti. 
  • Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
  • Vzdělávání. Rozvoj lidí je pro nás priorita i nezbytnost. Proto o něm pouze nemluvíme, ale reálně se každý v týmu může rozvíjet v mnoha různých směrech relevantních k jeho práci. 
  • Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš. 
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší. 
  • A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy. Na to, jak se po práci umíme bavit, se podívej na náš Instagram.

Kdo jsme

Během 10 let působení v marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu. V současnosti ji tvoří také UX a webové studio PORTA design a Databy, tým specializovaný na BI a Data Science

V Proficiu pracuje přes 150 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě, Českých Budějovicích, Mnichově, Vídni a Varšavě. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepších agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavují.

A to přináší spoustu příležitostí pro schopné lidi. Jak vidí fungování a vizi Proficia CEO Petr Halík?

Měníme se v organizaci, která pokrývá celý marketing, consulting a technologie. Pro úspěšné fungování Proficia byla a vždy bude zásadní velká expertiza a neustálé rozvíjení know-how.

Petr Halík

Petr Halík

zakladatel a CEO

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Pro Proficio jsou zásadní tyhle 4 věci:

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat. 

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v Proficiu to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Jak se připojit do týmu Proficia

Projdi si náš LinkedIn, podívej se na nové články na blogu nebo si prohlédni život v Proficiu na Instagramu – ať víš, do čeho jdeš.

A pak nám dej vědět, že máš zájem:

  1. Ve formuláři níže přilož CV nebo vyplň odkaz na tvůj LinkedIn profil. Rádi se podíváme na tvou dosavadní práci, takže můžeš přiložit i portfolio svých projektů.
  2. Ozveme se ti a v ideálním případě si domluvíme pohovor. Samozřejmě se můžeme domluvit na online schůzce v čase, který ti vyhovuje.
  3. Projdeme tvá očekávání a naši představu. Také probereme tvoje dosavadní zkušenosti.
  4. Pokud nám to bude ladit, dáme ti konkrétní nabídku.
  5. A jakmile kývneš, vyřešíme formality a pustíme se do toho společně.

Těšíme se na tebe.

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly

Dej nám o sobě vědět

Eva Nečasová

+ 420 770 147 208

Nepotřebujeme nutně jak CV, tak i profil na LinkedIn. Stačí nám jen jedno z toho a výběr necháme na Vás.
LinkedIn nebo životopis
Budeme rádi, když v pár větách popíšete, proč si myslíte, že by to mezi námi mohlo fungovat 😊 Oceníme i informaci o možném datu nástupu.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.