Když máte po boku správného partnera, vaše ambice nemusí mít hranice. Zjistěte, jak jsme volbou správné digitální strategie zvýšili obrat e-shopu o desítky procent a pomohli definovat klíčové trhy pro expanzi.
Chcete také úspěšně expandovat?
Sanitino je jeden z lídrů na trhu v oblasti koupelnového a kuchyňského vybavení. V současné době rozšiřují své portfolio také o oblast Home & Garden, působí na celkem 10 evropských trzích a expandují dál.
My se Sanitinem spolupracujeme již téměř deset let – od roku 2017. Naše spolupráce začala celkem jednoduchým, zato ambiciózním cílem znásobit do pěti let obrat alespoň třikrát – a to právě expanzí do zahraničí. A podařilo se – dosáhli jsme ohromujícího nárůstu o 966 % během 6 let.
Mezi roky 2018 až 2022 došlo ve všech zemích k nárůstu efektivity o nejméně 20 % a celkové příjmy vzrostly desetinásobně. Například na německém a italském trhu se nám povedlo efektivitu rovnou zdvojnásobit.
Srovnání prvního pololetí 2023 a 2024 ve všech zemích
Navzdory nárůstu nákladů o 10,8 % v důsledku spuštění nového trhu jsme úspěšně zvýšili počet konverzí o 20 % a dosáhli nárůstu hodnoty konverzí o 14 %. Výdaje narostly i díky zvyšujícím se cenám za proklik, rostly ale mnohem pomaleji než hodnota konverzí. Tento růst podtrhuje naši schopnost přizpůsobit se a prosperovat. Strategické investice a velké úsilí vložené do marketingových aktivit přispěly k výraznému zlepšení celkové výkonnosti.
Náš vztah se Sanitinem je založený na vzájemné důvěře a skvělé práci na obou stranách. Postupně jsme společně expandovali do osmi evropských zemí – konkrétně do Itálie, Nizozemska, Belgie, Francie, Rakouska, Španělska, Německa a Rumunska. V současné době vstupujeme na další trh – do Polska – a už nyní pracujeme na plánech expanze pro příštích několik let.
Naši spolupráci jsme rozdělili do čtyř fází – pojďme si je představit:
Počáteční fáze vstupu na trh
Abychom zajistili úspěch, v každé zemi jsme zavedli systematický přístup. Prvním krokem byl vždy vstup na daný trh – zásadní pro nás bylo co nejvíce zvýšit povědomí o značce Sanitino a podpořit nákupy na e-shopu.
Počáteční fáze tedy zahrnovala intenzivní průzkum trhu, analýzu konkurence, snahu pochopit nákupní chování zákazníků, abychom pak mohli náš přístup adekvátně přizpůsobit. Zaměřili jsme se na navázání pevných vztahů se zákazníky prostřednictvím cílených marketingových kampaní a propagace.
Díky tomu se značka Sanitino stala snadno rozpoznatelnou a důvěryhodnou.