Téměř každá firma si je jistá, že své zákazníky zná. Jen některé z nich však do detailu chápou jejich přání a potřeby. A ještě menší procento si to uvědomí a začne řešit, jak by je mohli poznat a nabídnout jim přesně takové řešení, které reálně potřebují.
Mezi takové firmy patří i Tatry Mountain Resorts (TMR), které jsme díky kvalitní segmentaci její cílové skupiny přinesli rekordní start sezóny i počty předprodejů.
Chci také pochopit své zákazníky
TMR je na vrcholu nejen Tater
Společnost TMR je předním hráčem v oblasti cestovního ruchu ve střední a východní Evropě. Aktivně se inspiruje světovými trendy a neustále se snaží dosahovat vylepšení a rozšiřovat svou přítomnost nejen na Slovensku, ale i za jeho hranicemi. Po dobu deseti let zaručuje vysokou kvalitu při poskytování nezapomenutelných zážitků a za tuto dobu se stala největším investorem v oblasti Vysokých a Nízkých Tater.
V rámci spolupráce s klientem jsme primárně řešili jeho věrnostní program Gopass, platný ve všech střediscích TMR, která dnes najdete už v pěti zemích Evropy. Celkově je do programu zapojených 28 středisek a další přibývají. Lze jej uplatnit v zimních střediscích, golfových resortech, aquaparcích, hotelech, restauracích, obchodech nebo půjčovnách.
Proč jsme se pustili do segmentace
Na počátku bylo slovo. Tedy spíš domněnka na straně klienta. Měl pocit, že návštěvníkům areálů Tatry Mountain Resort nevyhovuje způsob prodeje skipasů. Po prvním meetingu s klientem se však problematika ještě rozšířila. A s ní i počet vzniklých otázek.