Formáty kreativy pro Pinterest
Formáty textu
Doporučujeme:
- Možnost 1: hlavní/vybraný obrázek – .JPG nebo .PNG, 10 MB nebo méně s pomě-
rem stran 1:1 nebo 2:3. - Možnost 2: vybrané video – formát .MP4, .M4V nebo .MOV H.264 nebo H.265.,
maximálně 2 GB. Minimálně 4 vteřiny, maximálně 15 minut. Doporučené poměry
stran 1:1 nebo 2:3. - Sekundární obrázkové podklady – .JPG nebo .PNG, 10 MB nebo méně. Minimálně
3 obrázky a maximálně 24.
Specifikace carouselové reklamy
- Poměr stran 1:1 nebo 2:3.
- Formát .JPG nebo .PNG, maximální velikost 32 MB na obrázek.
- Množství 2-5 obrázků na 1 reklamu.
Specifikace reklamy Propagated Pin
- Poměr stran je doporučený jako 2:3, 1000x1500 pixelů.
- Formát: 1 obrázek (.PNG nebo .JPG).
- Texty: až 100 znaků pro název a až 500 pro popis.
- Pin musí být nahrán na veřejnou nástěnku, kterou vlastníte, nesmí obsahovat materiál třetích stran, mít specifikovanou adresu URL a v poli popisu nesmí obsahovat zkrácenou adresu URL.
Specifikace videoreklamy s pinem
Standardní videoreklamy:
- Poměr stran buď 1:1, 2:3 nebo 9:16.
- Formát: .MP4, .MOV nebo .M4V, kódování H.264 nebo H.265, maximálně 2 GB.
- Délka minimálně 4 vteřiny, maximálně 15 minut.
- Texty: až 100 znaků pro název a 500 pro popis.
Videoreklamy s maximální šířkou (pouze pro mobily):
- Stejné jako výše, ale s tím rozdílem, že poměr stran musí být buď 1:1, nebo 16:9.
- Zobrazuje se pouze uživatelům mobilních zařízení.