Rozkaz zněl jasně – naším hlavním cílem bylo pomoci klientovi posílit povědomí o jeho značce. Do té doby využíval pouze výkonnostně orientované kampaně, kde hlavním KPI bylo CPA.
Bylo proto třeba navrhnout novou strategii a zařadit do mediamixu i brandové kampaně s vyhlídkou, že daným rozšířením v dlouhodobějším časovém horizontu klientovi přineseme také zvýšený profit.
Co jsme museli udělat?
- Detailně analyzovat cílovou skupinu a specifika trhu
- Navrhnout funkční marketingovou strategii a na ni navazující mediamix
- Průběžně optimalizovat, vyhodnocovat a reportovat výsledky nově navržených aktivit
Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat
Už půl roku od změny strategie mediální komunikace z výkonnostně orientované na vyváženou kombinaci brandbuildingu a výkonu se meziročně zvýšily digitální prodeje Showmaxu o 97 % a cena za akvizici se snížila o 67 %.