Poznejte svoje zákazníky
Online prodej se může zdát na první pohled velmi neosobní. Narozdíl od offline světa má ale každý e‑shop jednu velku výhodu – databázi svých zákazníků. Ta je společně s přehledem jejich objednávek zdrojem cenných informací o nákupním chování. Pomůžeme vám tato data rozklíčovat, vybudovat si s uživateli pevný vztah a ukážeme, jak vše využít pro vylepšení akvizičních a retenčních aktivit.
S čím vám pomůžeme
Analýza opakovaných nákupů
Nechcete se hned pouštět do velkých akcí? Dobrým začátkem může být jednoduchý přehled o tom, jak si vedete z hlediska retence. Je to rychlá analýza, která odhalí, jak často se zákazníci vrací zpátky na váš e‑shop.
RFM analýza
Zákazníky ohodnotíme podle 3 kritérií – retence ®, četnost nákupů (F) a hodnota objednávek (M). Na základě toho je rozdělíme do několika segmentů (VIP zákazníci, šetříkové, velcí spendeři a podobně). Díky tomu můžete připravit personalizovanou komunikaci pro jednotlivé skupiny.
Dlouhodobá hodnota zákazníka CLV
Udržet si současného zákazníka je mnohem levnější než získat nového. Kde přesně je ale ta hranice? Jakou hodnotu má váš průměrný zákazník a kolik pravděpodobně udělá objednávek v příštím období? Na to vám odpovíme.
Reporting a napojení do retenčních nástrojů
Po úvodních analýzách a revizi nastavení retenčních nástrojů (e‑mailing, remarketing) vám pomůžeme data z našich algoritmů napojit do inzertních platforem, které používáte. Poté sledujeme, jak se navržené změny projevily. Data můžeme vizualizovat v Data Studiu nebo napojit realtime do vašeho firemního Power BI.
Vyhodnocení leadů
Nemáte e‑shop a řešíte problém, že k uzavření obchodu/přechodu do placené verze aplikace dochází s dlouhým zpožděním nebo mimo web? Pomůžeme vám nastavit sales funnel measurement a dohledat původní zdroj návštěvy ke každému leadu.
Konzultace a školení
Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst vaše v datecha, pracovat s odkrývat novýmié poznatky a získat strategická doporučení.
- Školení základů webové analytiky (Google Analytics)
- Školení Google Data Studio
- Školení pokročilé webové analytiky (Google Analytics + Google Tag Manager)
- Školení Google Cloud a BigQuery
Nástroje a metody, které nám nejsou cizí
RFM analýza
Google Analytics
Google Tag Manager
Business Intelligence
Enhanced Ecommerce
Google Cloud
Data-driven atribuce
Customer Lifetime Value
Keboola
Channel grouping
Google Data Studio
Power BI
Postaráme se o vaši analytiku
