Analytika – Zákaznická segmentace


Poznejte svoje zákazníky

Online prodej se může zdát na první pohled velmi neosobní. Narozdíl od offline světa má ale každý e-shop jednu velku výhodu – databázi svých zákazníků. Ta je společně s přehledem jejich objednávek zdrojem cenných informací o nákupním chování. Pomůžeme vám tato data rozklíčovat, vybudovat si s uživateli pevný vztah a ukážeme, jak vše využít pro vylepšení akvizičních a retenčních aktivit.

S čím vám pomůžeme

Analýza opakovaných nákupů

Nechcete se hned pouštět do velkých akcí? Dobrým začátkem může být jednoduchý přehled o tom, jak si vedete z hlediska retence. Je to rychlá analýza, která odhalí, jak často se zákazníci vrací zpátky na váš e-shop.

RFM analýza

Zákazníky ohodnotíme podle 3 kritérií – retence ®, četnost nákupů (F) a hodnota objednávek (M). Na základě toho je rozdělíme do několika segmentů (VIP zákazníci, šetříkové, velcí spendeři a podobně). Díky tomu můžete připravit personalizovanou komunikaci pro jednotlivé skupiny.

Dlouhodobá hodnota zákazníka CLV

Udržet si současného zákazníka je mnohem levnější než získat nového. Kde přesně je ale ta hranice? Jakou hodnotu má váš průměrný zákazník a kolik pravděpodobně udělá objednávek v příštím období? Na to vám odpovíme. 

Reporting a napojení do retenčních nástrojů

Po úvodních analýzách a revizi nastavení retenčních nástrojů (e-mailing, remarketing) vám pomůžeme data z našich algoritmů napojit do inzertních platforem, které používáte. Poté sledujeme, jak se navržené změny projevily. Data můžeme vizualizovat v Data Studiu nebo napojit realtime do vašeho firemního Power BI.

Vyhodnocení leadů

Nemáte e-shop a řešíte problém, že k uzavření obchodu/​přechodu do placené verze aplikace dochází s dlouhým zpožděním nebo mimo web? Pomůžeme vám nastavit sales funnel measurement a dohledat původní zdroj návštěvy ke každému leadu.

Konzultace a školení

Pokud chcete dělat správná marketingová rozhodnutí, potřebujete se naučit v interpretovaných datech dobře orientovat. Připravíme vám školení, kde se naučíte číst vaše v datecha, pracovat s odkrývat novýmié poznatky a získat strategická doporučení.

  1. Školení základů webové analytiky (Google Analytics)
  2. Školení Google Data Studio
  3. Školení pokročilé webové analytiky (Google Analytics + Google Tag Manager)
  4. Školení Google Cloud a BigQuery

O váš marketing se postaráme komplexně

WEBDESIGN & UX

Tvoříme a posouváme výkonnost webů tak, aby plnily stanovené cíle a přinášely zisk.

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích