Cesta do hlubin copywriterovy duše

Každý copywriter tajně touží dobýt obsahový Hollywood. Proč je obsah jako film a co to znamená pro nás v PROFICIU? Brno je vlastně taková Vesničko má středisková. I tak šlape Praze na paty a Kšeft se tu dá dělat taky. Nuda v Brně rozhodně nehrozí.

Cesta do hlubin copywriterovy duše
Cesta do hlubin copywriterovy duše

Každý copywriter tajně touží dobýt obsahový Hollywood. Proč je obsah jako film a co to znamená pro nás v PROFICIU? Brno je vlastně taková Vesničko má středisková. I tak šlape Praze na paty a Kšeft se tu dá dělat taky. Nuda v Brně rozhodně nehrozí.

Copywriting je Láska přes internet

Než jsme přibrali naši nejnovější obsahovou posilu Olivera, Bylo nás 5. Společně každý den svádíme Nelítostný souboj s časem, písmenky a vlastní představivostí. Nespornou výhodou psaní je, že můžete pracovat v kanceláři, Na samotě u lesa i ze svých Pelíšků, aniž by to někdo poznal. Z každého textu musí být ale Mezi řádky cítit „P.S. Miluji tě“. Pokud totiž psaní není Láska nebeská, půjde to poznat.

50× a stále poprvé

Někomu může připadat, že je obsah neustálá rutina. Vstát, psát, Jíst, meditovat, milovat, spát a další den znovu. Doopravdy jsme ale jako Drew Barrymore v 50× a stále poprvé. Ta sice prožívá svůj den dokola, každé ráno je to pro ni ale nové. I my pořád píšeme. Nikdy to však není stejné. A tak se z nás mohou stát v pondělí Chalupáři, v úterý napíšeme nový Příběh hraček, ve středu poradíme, kam je dobré situovat Okno z ložnice, ve čtvrtek zjistíme, kdy je nejlepší Počátek k osetí trávníku a v pátek sepíšeme Dokonalý trik pro krásné vlasy.

Někdy je to Psycho

Po probuzení sbíráme Každý den odvahu a vrháme se vstříc dalšímu Dobrodružství. Občas si myslíme, že jsme Nedotknutelní. Tedy až do okamžiku, než otevřeme Sociální síť a z komentáře na nás zaútočí Temný rytíř. Najednou si připadáme V pasti. Stačí ale hluboký Nádech, díky kterému se povzneseme nad virtuální Klub rváčů a ponoříme se znovu do práce, kterou tolik milujeme. 

Copywriting je Práce na dvojí úvazek

Obsah není jen práce. Pronásleduje nás, když se sprchujeme, i když jdeme spát, a dožene nás i Na konci světa. Často se nejlepší věci V hlavě rodí 30 minut po půlnoci a my i přes všechnu únavu saháme pro mobil, abychom si je mohli poznačit. Obsah je zkrátka role, která se žije a nikdy nekončí. A jinak bychom to ani nechtěli.

Pronikněte hlouběji do filmů, které jsme pro článek vybrali. Pusťte si náš playlist na Spotify: https://open.spotify.com/user/proficio.cz/playlist/5qaO3RoXVeEiPKox1OQJ…

Obsahový marketing 01. 02. 2018