Jak jsi se dozvěděla o Proficiu a co tě přimělo se přihlásit na pozici Office Coordinator pro pražskou kancelář?
Proficio jsem si vyhlédla na online platformě Startupjobs, když jsem po mateřské hledala novou práci. Nechtěla jsem pracovat v korporátu a u Proficia mě zaujalo dynamické prostředí. Na první pohled mě trochu zarazilo, že inzerát uváděl spolupráci na méně hodin, než jaký úvazek jsem původně plánovala. Měla jsem obavy, že budu pracovat jako externista a nezapadnu do týmu, což by mi vadilo. Nechtěla bych být totiž od ostatních úplně izolovaná.
Během pohovorů jsem ale zjistila, že v Proficiu panuje otevřený a přátelský přístup, a to mě utvrdilo v tom, že to zkusím. Nikdo mi nic nesliboval, ani mi nevěšel bulíky na nos. To byla jedna z věcí, kterou jsem opravdu ocenila. V rámci výběrového řízení jsem se potkala i s Lenkou Halíkovou, spolumajitelkou Proficia, a ta mi pozici podrobně představila. Rozhovor s ní mě utvrdil v tom, že mé obavy jsou bezpředmětné a že jsem na správném místě.
Jak jsi vnímala svůj nástup do Proficia? Proběhlo všechno podle plánu, nebo tě něco překvapilo?
Nástup do Proficia pro mě byl celkově pozitivním zážitkem, vše probíhalo hladce a profesionálně. Byla jsem příjemně překvapená, jak dobře byl můj příchod do firmy zorganizovaný. Hned na začátku jsem dostala jasné instrukce, kdy a kde se bude můj onboardingový den konat i jak bude naše spolupráce pokračovat dál.
Onboarding probíhal v Brně, kde jsem měla možnost setkat se s kolegy ze všech týmů, a lépe tak poznat firemní prostředí. Díky příručce jsem také získala veškeré potřebné informace, ať už šlo o pracovní postupy či systémy. Všichni ke mně byli vstřícní a milí, takže jsem se nebála na cokoliv se zeptat.