Alza: Školení performance pro jedničku na trhu

Školení pro Alzu
Školení pro Alzu

Školit jedničku na trhu? To zní skvěle. Zvlášť, když nejde o jen tak ledajakou jedničku, ale o samotnou Alzu, kterou vám snad ani nemusíme představovat. Největší internetový obchod nejen s počítači a elektronikou chtěl posunout svůj performance marketing na další level. A my jsme rádi pomohli. 

To chci taky

Performance marketing v kostce

Na školení jsme vyslali toho nejpovolanějšího, Proficio partnera Jirku Nováka, který má dlouholeté zkušenosti z retailu, e-commerce, financí a spotřebního zboží. Jirka ve své prezentaci představil performance marketing a probral jeho hlavní výhody, kterými jsou:

  • Měřitelnost a transparentnost: Díky možnosti přesného sledování výsledků můžeme lépe pochopit, jak efektivní jsou naše kampaně.
  • Efektivita nákladů: Platba pouze za dosažené výsledky znamená, že rozpočet využíváme efektivněji.
  • Flexibilita a optimalizace: Kampaně můžeme průběžně upravovat a optimalizovat na základě výkonu, což nám umožňuje rychle reagovat na změny v trhu nebo chování zákazníků.

Nechyběly ani ukázky jednotlivých výkonnostních formátů a také zařazení performance do celého komunikačního mixu.

PPC reklama jako rychlý nástroj k expanzi

Hlavní benefity PPC reklamy? Efektivita, cílení, rychlost… je toho spousta. A podobné je to s využitím, kdy PPC můžou pomoct s podporou prodejů e-shopu, zvýšením povědomí o značce, sbíráním kontaktních formulářů, náborem, stažením aplikace nebo třeba přivedením lidí na kamennou prodejnu.

Využití PPC reklamy musí být podloženo strategií. A zapomínat se nesmí ani na brandové aktivity, které by měly jít ruku v ruce.

Proto byly součástí školení také ukázky propojení brandu a performance v jednotlivých reklamních systémech a marketingových kanálech.

Bez správně  nastaveného vyhodnocování by ale tyto aktivity měly jen krátkodobý přínos. Právě vyhodnocení a atribuce jsou důležité pro úpravu a další rozvoj performance strategie.

E-comm vs. lead gen

Zvolit přímý prodej produktů, nebo raději generovat kvalitní leady se zaměřením na celoživotní hodnotu zákazníka? Záleží na mnoha faktorech, zatímco u jednoho klienta nám v praxi skvěle zafungoval e-comm, u druhého se postupně většina aktivit přelila v lead gen. Na školení jsme proto probrali i naše dosavadní zkušenosti a také nejnovější využití AI pro predikci trhu i plánování kampaní.

Nejpřínosnější byla jako vždy poslední část školení - tedy konkrétní dotazy, kterých byla opravdu spousta a článek na webu nebo předtočená přednáška vám na ně bohužel neodpoví. Proto se vyplatí na konkrétní případy podívat naživo a probrat všechny otázky, které se při školení objeví.

Chcete také vytěžit maximum z performance marketingu?

Stačí se nám ozvat a probereme vaše konkrétní potřeby.

Ozvěte se nám!

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.