Školit jedničku na trhu? To zní skvěle. Zvlášť, když nejde o jen tak ledajakou jedničku, ale o samotnou Alzu, kterou vám snad ani nemusíme představovat. Největší internetový obchod nejen s počítači a elektronikou chtěl posunout svůj performance marketing na další level. A my jsme rádi pomohli.
Performance marketing v kostce
Na školení jsme vyslali toho nejpovolanějšího, Proficio partnera Jirku Nováka, který má dlouholeté zkušenosti z retailu, e-commerce, financí a spotřebního zboží. Jirka ve své prezentaci představil performance marketing a probral jeho hlavní výhody, kterými jsou:
- Měřitelnost a transparentnost: Díky možnosti přesného sledování výsledků můžeme lépe pochopit, jak efektivní jsou naše kampaně.
- Efektivita nákladů: Platba pouze za dosažené výsledky znamená, že rozpočet využíváme efektivněji.
- Flexibilita a optimalizace: Kampaně můžeme průběžně upravovat a optimalizovat na základě výkonu, což nám umožňuje rychle reagovat na změny v trhu nebo chování zákazníků.
Nechyběly ani ukázky jednotlivých výkonnostních formátů a také zařazení performance do celého komunikačního mixu.