Komunikujeme, kde se dá
Naší ambicí je, aby komunikace OPOP směrem k zákazníkům a obchodním partnerům byla komplexní. Kromě textového obsahu webu (prezentační i blogová sekce) máme na starosti kompletní tvorbu článků pro linkbuilding. Nově s klientem spolupracujeme také na vylepšení obsahu a automatizace e-mailingu pro obchodní partnery.
Důležitý přesah do offlinu
Novým webem jsme sice nastolili novou úroveň komunikace, ale zbytek firmy komunikoval historicky odlišným stylem. Vedle sebe tak existovaly dva odlišné světy. První konzervativní a mírně zastaralý. Druhý moderní.
Proto bylo potřeba aktualizovat také celkový vizuální styl firmy. Navrhli jsme novou firemní corporate identity, která využívá původní logotyp a vizuálně navazuje na web.
Digitálním marketingem vše začíná
Chápeme, že marketing je důležitou, ale ne jedinou oblastí byznysu. „V rámci spolupráce s OPOP je pro nás důležitý kontext.
Proto se s klientem bavíme i o jiných oblastech podnikání, které mají na naše aktivity vliv,“ připomíná stratég Richard Kafoněk. „Počínaje kroky konkurence, vytížením výroby nebo mezinárodními trendy, kde hraje roli třeba zákaznické chování nebo vývoj trhu,“ dodává.
Co se nám u OPOP daří?
- Budujeme brand i celkovou firemní komunikaci
- Zlepšujeme výkonnostní kampaně
- Optimalizujeme a doplňujeme web a jeho mutace
- Pracujeme na strategiích pro zahraniční trhy
Chcete také zlepšit povědomí o značce nebo podpořit obchod?
Víme, co funguje. Dejte nám vědět a podíváme se na to společně.
Chci to probrat