Authentic lift
Poslední metrikou, kterou se vyplatí sledovat, je Authentic Lift. Tato hodnota jednoduše říká, jaký je procentuální rozdíl mezi autenticitou reklam před a po využití DV Authentic Ads, a to na jednoduchém grafu. Lze si tak velmi rychle ověřit, jestli má využití DV význam i pro daného klienta.
Pokud se klient již naplno věnuje tématu brand safety, do hloubky zkoumá nekvalitní umístění, vylučuje klíčová slova i témata a podobně, je pravděpodobné, že využití služeb DV nebude mít vysoký dopad. Pokud ale klient s těmito otázkami nepracuje vůbec, nebo pouze v omezené míře, zapojení DV Authentic Ads může velmi pomoct.
Stejně tomu je v tomto příkladu:

Zdroj: DoubleVerify
Authentic Lift u klienta X, který se naplno věnuje tématům Brand Safety i mimo využití DoubleVerify nijak neroste. Filtry a další nastavení v DV koreluje s nastavením v reklamních systémech. DV tak sice nepřináší navýšení autenticity reklam, rozhodně ale v tomto případě pomohlo k podpoře hypotézy, že s brandem klienta pracujeme skvěle i bez této služby. Její zapojení nám tak jasně potvrdilo naši úspěšnou předešlou práci.

Zdroj: DoubleVerify
U klienta Y Authentic Lift vystoupal z pouhých 81 % na vysokých 97 % díky nastavení DoubleVerify. Díky tomu jsme zapojili například blokování nekvalitních umístění, filtrování umístění, které nespadají do nastavených filtrů v rámci brand suitability (explicitní content atd.), ale také omezení webů s návštěvností od botů či souvisejících s jinými podvody.