Emco: Navýšení počtu opakovaných objednávek o 13,5 % díky retenci

Jak jsme zvýšili počet objednávek na e-shopu Emco?
Jak jsme zvýšili počet objednávek na e-shopu Emco? 

Emco, český výrobce cereálních produktů, nám dal jasný úkol – navýšení opakovaných objednávek na jejich e-shopu o 10 %. Díky efektivním retenčním strategiím našeho týmu Loyaltiq se povedlo víc než to! Počet objednávek se zvýšil o 13,5 % a ve spolupráci pokračujeme dál.

Jak jsme to dokázali?

Jaké jsme stanovili cíle

Celkové meziroční navýšení počtu opakovaných objednávek

o 13,5 %

Přeplnění plánu obratu

o 17,3 %

Udržení celkového PNO pod cílovou hodnotou

5,96 %

Splnění podílu prvních objednávek na celkovém obratu

15 %

Jak se nám podařilo je překonat? 

Zákaznický průzkum i efektivní retenční strategii si vzala na starosti naše dceřiná firma Loyaltiq, která se na zákaznickou věrnost specializuje. Celou case study včetně konkrétních postupů i výsledků si můžete přečíst na jejich webu!

Přečíst case study

Kontaktujte nás

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.
CAPTCHA
Empty