Emco, český výrobce cereálních produktů, nám dal jasný úkol – navýšení opakovaných objednávek na jejich e-shopu o 10 %. Díky efektivním retenčním strategiím našeho týmu Loyaltiq se povedlo víc než to! Počet objednávek se zvýšil o 13,5 % a ve spolupráci pokračujeme dál.
Emco: Navýšení počtu opakovaných objednávek o 13,5 % díky retenci

Celkové meziroční navýšení počtu opakovaných objednávek
Přeplnění plánu obratu
Udržení celkového PNO pod cílovou hodnotou
Splnění podílu prvních objednávek na celkovém obratu
Jak se nám podařilo je překonat?
Zákaznický průzkum i efektivní retenční strategii si vzala na starosti naše dceřiná firma Loyaltiq, která se na zákaznickou věrnost specializuje. Celou case study včetně konkrétních postupů i výsledků si můžete přečíst na jejich webu!